חדשות קרנות נאמנות    

אלטשולר שחם ישווק את קרנות בלאקרוק

בית ההשקעות אלטשולר שחם נבחר לשווק את בית ההשקעות הגדול בעולם – בלאקרוק. אטשולר שחם ישמש נציג החברה  בישראל וישווק באופן בלעדי את קרנות הנאמנות של הקבוצה  ואת iShares  – תעודות סל (ETF) של הקבוצה.

"שיתוף הפעולה עם הענקית בלאקרוק ממשיך את הקו של אלטשולר שחם בחשיפת משקיעים ישראליים לשווקים הבינלאומיים", אומרים באלטשולר שחם, "שיתוף הפעולה יאפשר לגוון את תיק ההשקעות של המשקיע הישראלי במוצרים שמאפשרים חשיפה רחבה ואיכותית יותר לשווקים גלובליים, לעומת המוצרים שהיו זמינים למשקיע הישראלי עד כה. המהלך הזה הופך את אלטשולר שחם לבית ההשקעות הגדול בישראל שמיישם את הרפורמה של הרשות לני"ע, שנועדה לאפשר לציבור הישראלי להשקיע ישירות בקרנות נאמנות זרות ולגוון את אפשרויות ההשקעה שלו".

אלכס פולק, מנהל פעילות בלאקרוק בישראל, אמר במקביל לחתימה על ההסכם – "מטרתנו העיקרית היא לעזור ליצור עתיד פיננסי טוב יותר ללקוחותינו, בתקופה שבה תוחלת החיים מתארכת והחזרי הפנסיה פוחתים בהתאם. השותפות עם אלטשולר שחם היא הזדמנות טובה מרגשת מבחינתנו, לעבוד עם בית השקעות נחשב ומבוסס בשוק הישראלי, והוכחה נוספת למחויבותנו לשוק הישראלי, שבו אנחנו עובדים כבר משנת 2007".

חברת בלאקרוק מתמחה בניהול השקעות, ניהול סיכונים וייעוץ ללקוחות מוסדיים, ומנהלת נכסים בהיקף של כ-5.7 טריליון דולר (5,700 מיליארד דולר).

מותג תעודות הסל –  iShares של הקבוצה מתמחה בניהול שוטף של תעודות סל, בהיקף נכסים מרשים של 1.5 טריליון דולר. בלאקרוק מעסיקה כ-13 אלף עובדים ביותר מ-30 מדינות, עם נוכחות משמעותית בשווקים בינלאומיים.

"אנחנו גאים שענקית ההשקעות העולמית בלאקרוק בחרה באלטשולר שחם כשותף אסטרטגי", אמר רן שחם, מנכ"ל משותף באלטשולר שחם "בלאקרוק בחרה בנו  לשמש כנציגתה בישראל וכמשווקת של מוצריה. המהלך יאפשר למשקיע הישראלי חשיפה להזדמנויות השקעה מגוונות יותר של בית ההשקעות המוביל בעולם, ואנחנו מאמינים שזה צעד שיקדם את שוק ההשקעות הישראלי כולו".

קרנות זרות כל מה שצריך לדעת