חדשות    

אלקטרה מגורים מוכרת דירות בקופון

באתר אומרים שהנחה היא 150 אלף שקל, בענף אומרים שמדובר במצית מהסכום.  אלקטרה "

אנו מציעים למשתמשי האתר הנחות אמת של 150 אלף שקל לדירות 4-5 חדרים מהקומה התשיעית ומעלה"

 

מתברר שהגרלות מחיר למשתכן משפיעות על שיווק דירות, יש הכבר גרלות של גינדי , דירה בליסינג ודירת "הכל כלול" – ועכשיו אפשר  לרכוש דירה בהנחה עם קופון.

את ההצעה הציעה  אלקטרה מגורים יצאה בקמפיין לפרויקט "אלקטרה מול הנוף" בשכונת נווה דוד ברמלה, הכולל 252 דירות בשלושה מגדלים בני 23 קומות. החברה משווקת את הדירות באתר הקופונים GROO, שבו מוצע קופון הנחה בשווי 150 אלף שקל לרכישת דירה.

בחודשים האחרונים נמכרו בפרויקט דירות ארבעה חדרים במחיר של עד 1.63 מיליון שקל ללא קופון, ודירות חמישה חדרים במחיר של עד 1.85 מיליון שקל.

בענף אומרים שהרף העליון של דירות באזור זה יגיע ל-1.65 מיליון שקל לדירות ארבעה חדרים, וכ-1.8 מיליון שקל לדירות חמישה חדרים.  ההנחה שמעניקה החברה לדירת ארבעה חדרים מסתכמת ב- 70 אלף שקל, חצי מההנחה שעליה הצהירו, וההנחה על דירת חמישה חדרים היא 129כ-130 אלף שקל.

אלקטרה הסבירה: "אתר GROO הוא, למעשה, מועדון צרכנות גדול ואנו שמחים לחשוף באמצעותו את הפרויקטים שלנו, בדומה לפעילויות שעושות חברות

נדל"ן עם מועדוני צרכנות כמו חבר, קרנות השוטרים ואחרים. הפרסום באתר נועד לחשוף את הפרויקט לקהלים חדשים. אנו מציעים למשתמשי האתר הנחות אמת של 150 אלף שקל לדירות 4-5 חדרים מהקומה התשיעית ומעלה"

 

אלקטרה מגורים היא זרוע היזמות בענף הנדל"ן למגורים של קבוצת אלקטרה הוותיקה. לאחרונה דווח כי מכרה בתוך חודש 200 דירות באור עקיבא. במחיר ממוצע של 1.5 מיליון שקל לדירה.

אלקטרה תבנה לאמדוקס ב-330 מיליון שקל.

אלקטרה נדלן כבר מנהלת נכסים ב-10 מיליארד שקל; הרווח ברבעון עלה ל-13 מיליון שקל

אלקטרה – רווח של 46 מיליון שקל ברבעון; צבר שיא של 11 מיליארד שקל