חדשות    

אלקטרה תבנה לאמדוקס ב-330 מיליון שקל

שוקי שפר, המנכ"ל של אמדוקס

המבנה מיועד לעובדי החברה במרכז וצפוי להחליף את המבנה הישן, שאמדוקס תפנה ב-2022

,אלקטרה נדל"ן נבחרה להקים את הקמפוס החדש של אמדוקס ברעננה. אמדוקס תשלם לאלקטרה על הבנייה כ-  י330מילון שקל.  בקמפוס יהיו ארבעה מבני משרדים, שטחי פיתוח ושלוש קומותת-קרקעיות.  ושם תרוכז הפעילות של כל עובדי החברה במרכז.

בדצמבר 2018 הודיעה על כוונתה לעזוב את המבנה המיועד למשרדיה בצומת רעננה, שהיא משתמשת בו מאז  וצפויה לעזוב ב-2022 1996. אלקטרה הודיעה הודעה מוקדמת על סיום חוזה לגבי המבנה בצומת רעננה והציהירה כי תפנה אותו ב-2022. הודעת אמדוקס מגיעה על רקע הפרסומים בדבר כוונתה של אמדוקס לרכוש מחברת טבע קרקע באזור התעשייה של רעננה. עוד נמסר נמסר כי יוניון בבעלות איש העסקים ג'ורג' חורש חוברת לאמדוקס לביצוע הרכישה.,

מאמדוקס נמסר: "אנו שמחים לאשר כי חזון הקמפוס החדש של אמדוקס בישראל מתקדם לקראת השלב הביצועי. במהלך החודשים האחרונים גיבשנו תכנית אדריכלית וכעת אנו שמחים להשלים שלב חשוב נוסף עם בחירתה של אלקטרה בנייה כקבלן המבצע"

מאלקטרה נמסר: "הזכייה בפרויקט חשוב זה מאפשרת לנו לעבוד בשיתוף פעולה עם גוף גדול כמו אמדוקס, ולתרום מניסיונה ויכולותיה המקצועיות של הקבוצה בכל התחומים הנדרשים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע"

אמדוקס – באופנהיימר משאירים המלצת Outperform; מחיר היעד 77$; מעדכנים תחזיות כלפי מטה

אלקטרה נדלן כבר מנהלת נכסים ב-10 מיליארד שקל; הרווח ברבעון עלה ל-13 מיליון שקל

אלקטרה – ה-EBITDA ירד ל-86 מיליון שקל; צבר ההזמנות מעל 11 מיליארד שקל