חדשות    

אמדוקס מצטרפת לחברות המאפשרות עבודה מהבית

שוקי שפר, המנכ"ל של אמדוקס

כמו חברות רבות בעולם גם אמדוקס הודיעה לעובדיה בישראל ובעולם כי יותר לכל העובדים  לעבוד יום בשבוע מהבית. כך עולה ממכתב ששלחה היום סמנכ"לית משאבי אנוש, יהודית ימפולסקי, לכל עובדי החברה בארץ ובעולם.

לא כולם ייהנו. במכתב גם  נכתב כי ייתכן שלא כל העובדים ירוויחו מההטבה החדשה: "מכיוון שיש לנו דרישות עסקיות מגוונות וחובות לקוחות, היישום יהיה שונה ביחידות ואזורים, וייתכן כי עובדים מסוימים לא יוכלו לעבוד מהבית. אנא דבר עם המנהל שלך בכדי להבין כיצד זה חל עליך". סייג זה מתייחס בעיקר לעובדים בעולם ופחות בישראל.

המהלך נובע ממחקר שערכה החברה לגבי צורכי העובדים וניתוח של שוק העבודה העתידי, וכי ההחלטה נמצאת בהלימה למהלך כולל של קידום איזון בריא יותר בין עבודה לשעות הפנאי ונובעת מרצון להרחיב את היוזמות לקידום קיימות בחברה. גמישות בעבודה, יוצרת תחושות חיוביות באשר ליחסים עם הממונים, מפתחת מחויבות גבוהה של העובדים למקום העבודה ושביעות רצון כללית גבוהה יותר.

שוקי שפר, מנכ"ל קבוצת אמדוקס, מסר כי "זהו מהלך חשוב עבור חברה בסדר גודל שלנו, המגיע לאחר ניתוח של שוק העבודה הגלובלי וכחלק ממחויבות ארגונית לשים את העובדים שלנו במרכז ולפעול לטובתם. אנו בוחנים כל העת כיצד ניתן לשפר את חווית העובד, את רווחתו ואת סביבת העבודה. אנו מאמינים שהיכולת לבחור יום עבודה מהבית יש בה כדי לקדם אותנו כמעסיק בכל המישורים הללו. כחברת הייטק הנדרשת גם כל העת להעמיד רף חדש לחדשנות, זה אף יקדם יצירתיות ורעננות מחשבתית. ומעבר לכל אלו, למהלך זה ישנן השלכות לא מבוטלות הקשורות בשמירה על איכות הסביבה, במיוחד בשווקים בהם יש לנו אלפי עובדים כמו בישראל".

עבודה מהבית היא לא רק לרווחת העובדים, העסקים חוסכים הוצאות משרד והמדינה מרוויחה פחות פקקים וזיהם לטובת כלל הציבור.

אמדוקס היא חברה גלובלית שנסחרת בנאסד"ק עם הכנסות של יותר מ-4 מיליארד דולר בשנה. היא הוקמה לפני יותר מ-35 שנה כחברת סטארט-אפ שעסקה בפיתוח מערכות מחשוב עבור חברות למדריכים מסווגים ("דפי זהב"). כיום, היא מהמובילות בעולם למערכות תוכנה ושירותי IT עבור חברות תקשורת ומדיה בכל הגדלים.יש לה יותר מ-350 לקוחות, יותר מ-200 שותפים ויותר מ-80 פרויקטים משמעותיים כל רבען.

עבודה מהבית – החסרונות ואיך להתמודד איתם.

עבודה מהבית – המלצות לעובדים

האם עובדים מהבית הם באמת בני מזל?