מדריכי כרטיסי אשראי    

אמריקן אקספרס מועדון יחד

אמריקן אקספרס מועדון יחד

את כרטיס אמריקן אקספרס מועדון יחד ניתן לחלק לשניים. מבחינת סוג הכרטיס, מדובר כאן על כרטיס אמריקן אקספרס Business זהב, אותו סקרנו באתר באופן נפרד. האבחנה השנייה היא בהתאם לאוכלוסיית היעד של הכרטיס, שהיא במקרה הזה ברורה מאד: יהיו אלה חברי ההסתדרות הרפואית בישראל, יחד עם בני/בנות זוגם (בתנאי שהם בני 18 ומעלה).

הכרטיס עצמו הוא כרטיס בינלאומי, שמאפשר לבצע עסקאות מכל סוג ולמשוך מזומנים בישראל ומחוצה לה. מי שמשתמש בכרטיס בחו"ל יכול להגדיר מועד קבוע של החיוב החודשי לרכישות בחו"ל, מבלי שיש צורך בתשלום ריבית או הצמדה (זאת להבדיל מהמצב הרגיל בו החיוב על רכישות בחו"ל נעשה ממש מספר ימים לאחר העסקה9.

מבחינת דמי הכרטיס, מדובר בכרטיסי Business זהב על סכום חודשי של 22.29 ש"ח שנדרש לשלם, נכון לנקודת הזמן הנוכחית. התנאים הכלליים של אמריקן אקספרס מאפשרים לקבל פטור מלא מדמי הכרטיס בכפוף לשימושים, אם כי מדובר בסכום גבוה שיש להוציא בחודש נתון: 12,000 ש"ח. מי שמוציא סכום כזה בחודש יקבל פטור מלא בחודש שלאחריו. מה שיותר חשוב לענייננו הוא שחברי מועדון יחד מקבלים פטור מלא מדמי הכרטיס בשלוש השנים הראשונות שלאחר ההנפקה שלו.

ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס אמריקן אקספרס מועדון יחד מספק הטבות שונות בישראל ומחוצה לה. בעלי הכרטיס מקבלים קודם כל, כמובן, את ההטבות שניתנות במסגרת מועדון יחד – הנחות עבור רכישות בבתי עסק, רשתות שיווק, אטרקציות, נופש בארץ ובחו"ל ועוד. במסגרת Membership Rewards ניתן לצבור באמצעות הרכישות נקודות אותן ניתן להמיר להנחות בעסקים ובשותפויות במדינות שונות בעולם: אל על, אייר פרנס, אלאיטליה, דלתא, הילטון ועוד. שירות אחר הוא Gold Travel Service, שירות VIP המספק הנחות והטבות במדינות שונות. שירות הקונסיירז' של אמריקן אקספרס (Global Assisst) מאפשר לקבל ייעוץ בנושאים שונים הנוגעים לשהות בחו"ל (אטרקציות, השכרת רכב, מסעדות, הופעות ועוד), שירותים דוגמת הזמנת כרטיסים ועוד.

הנוסעים לחו"ל (שגילם עד 75) זכאים לביטוח נסיעות ללא תשלום, הניתן עבור נסיעות שנמשכות עד 55 יום. את הביטוח נדרש להפעיל לפני כל נסיעה, והוא כולל כיסוי עבור הוצאות רפואיות ואשפוזים במדינת היעד, הטסות רפואיות לישראל, גניבה או אובדן של המטען ועוד.

הטבות אחרות שמעניקה אמריקן אקספרס, לרוב לקוחותיה וגם למחזיקי הכרטיס של מועדון יחד, הן הנחות בגובה של מספר אחוזים במעמד החיוב בבתי עסק שונים, הטבות קולנוע 1+1 (בכפוף לשימוש חודשי מוגדר בכרטיס), הנחות על הצגות, מופעים, אטרקציות ורכישות בבתי עסק ועוד.

מידע נוסף על אמריקן אקספרס מועדון יחד ניתן למצוא כאן.