מובייל וגאדג'טים    

אפליקציות חינמיות שאתם חייבים בחו"ל

אם פעם הייתם חייבים  לקחת מצלמה לטיול בחו"ל, ווקמן, מפות וכרטיסיפ, היום האפליקציות והסמאטרפונים עשו את החיים הרבה יותר פשוטים. אלו האפליקציות שאתם צריכים בחו"ל ובחינם.

SkyScanner

סקייסקאנר היא לא פליקציה של הרגע האחרון. בזכותה אפשר לתכן גם חופשות לטווח ארוך יותר.

סקייסקנר היא מהוותיקות והמומלצות ביותר. היא תראה לכם בדיוק היכן מתפנים מקומות והיכן מוצעים דילים אטרקטיביים. לאנדרואיד / iOS

תוכן עניינים; ניתן להקליק על הקישור הרלבנטי

חוליו

חוליו היא אפליקציה פופולריות בישראל. היא תמצא לכם דילים של הרגע האחרון,וגם  תאפשר לכם להזמין הסעות מנמל התעופה למלון. לעיתים קרובות עלות הנסיעה זולה יותר ממחירה של מונית שתמצאו בשדה – מה שיכול להועיל במיוחד במקרים בהם נחתתם בנמל תעופה שרחוק מהעיר בה תכננתם לשהות.

מטבע יציג

באמצעות מטבע יציג בכל רגע נתון תוכלו לבדוק כמה שווה המטבע המקומי בשקלים. האפליקציה הזו תעזור לכם למצוא את שירותי הצ'יינג הטובים ביותר עבורכם משום שתוכלו לדעת בכל רגע נתון מהו בדיוק השער היציג, מה שיאפשר לכם למצוא את השירות הרווחי ביותר עבורכם במדינה שאליה הגעתם.

Fairfly

גם אפליקציה ישראלית, לשימוש אחרי שמזמינים כרטיס טיסה. היא מחשבת את הירידה במחירי הטיסות ומשקללת את דמי הביטול כדי להמליץ לכם על עסקאות משתלמות יותר. אפשר לחסוך כך מאות דולרים במחירי כרטיסים, בהישען על הפער בין הזמנה מוקדמת ומחירי טיסות של הרגע האחרון. זמינה לאנדרואיד / iOS.

 

Bandsintown

אפליקציית Bandsintown תציג לכם את ההופעות והפסטיבלים המתקיימים בעיר שתבחרו.
תוכלו לקבל המלצות והתראות כשהאמנים שאתם אוהבים מופיעים בסביבתכם.
ניתן לרכוש כרטיסים ישירות מהאפליקציה.

להורדה מ-GOOGLE PLAY / להורדה מ-APP STORE

שירות עקוב אחריי: אפליקציות מעקב אחר הילדים

ועדי הורים, אפליקציות התשלומים נלחמות עליכם