מובייל וגאדג'טים    קניות באינטרנט    

אפליקציית זארה – חנות אונליין בישראל

מעודכן ל-05/2019

זארה השיקה את האפליקציה שלה, משלוח חינם בקנייה מעל 200 שקל

רשת האופנה זארה השיקה חנות אונליין בישראל . האפשרות לקנייה דרך האינטרנט  כבר פתוחה דרך אפליקציית זארה ורק עבור משתמשי אייפון.  בקרוב מאוד האפליקציה תהיה זמינה גם למשתמשי אנדרואיד.

לעת עתה, האפליקציה מציגה בגדי נשים, גברים וילדים של המותג זארה בלבד. לזארה יש מותגים אחרים שהיא מתכוונת למכור אונליין, בין היתר, פול אנד בר וברשקה. לחברה . בעתיד יימכרט מוצרי זארה הום (מותג פריטי הבית של החברה) באינטרנט וכמו כן, היא מתכוונת ליבא קולקציות ביגוד בלעדיות לאתר.

האפליקציה היא כולה בממשק עברית ומהווה העתק של האתרים בחו"ל. האפליקציה לא מציינת מידות ואי אפשר לראות את פריטי המשלוח בסל אלא לאחר הזנת מספר כרטיס אשראי. בנוסף אין אפשרות לקנות בפייפאל.

עלות המשלוח: 30 שקל, חינם בקנייה מעל 199 שקל. אפשר נכון להיום לאסוף מ-10 חנויות של זארה ברחבי הארץ בלבד מתוך 25 חנויות קיימות (בין היתר, כל חנויות תל אביב, גרנד קניון חיפה, אשדוד, חדרה, רננים, קניון הנגב ואילת). ניתן גם לקבל משלוח לתיבת מסירה בעלות של 15 שקל. זמני האספקה למשלוח: 6-3 ימי עסקים – זמן ארוך מהסטנדרט שהכתיבו אתרים אחרים בשוק הישראלי. באפליקציה יש גם צ'אט שירות לקוחות, בנוסף לטלפון ומייל.

החזר: תוכלו להחזיר פריטים באחת מחנויות הרשת או באמצעות שליח, כשביטול עסקה והחזר כספי יתאפשרו על פי הוראות חוק הגנת הצרכן. בנוסף, תתאפשר החזרת מוצרים בעבור זיכוי למימוש באתר, הכל כמפורט ובכפוף לתנאי השימוש. אם תיכנסו באפליקציה ל״חשבון שלי״ ומשם ל״עזרה״, תמצאו עוד תשובות לשאלות נפוצות.

רשת זארה, שנוסדה בספרד ב-1975, מחזיקה חנויות אונליין ב-202 שווקים. הקולקציות שלה נמכרות ביותר מ-7,000 חנויות פיזיות שפועלות ב-96 שווקים. היא מחזיקה גם במותגים פול אנד בר, מאסימו דוטי, ברשקה, Stradivarius, Oysho, זארה הום ו-Uterqüe.