מובייל וגאדג'טים    

אפליקציית טרוקולר – חינם או פרימיום?

אפליקציית טרוקולר הפכה לאפליקציה חובה כמעט בכל טלפון. בזכותה יודעים אם המתקשר הוא ספאם בחירות, חברת טלמרקטינג, הונאה או סתם חבר שלא רוצים לענות לו. לצד me היא האפליקציה המובילה לזיהוי שיחות.

השיטה עובדת כך: גולשים מסמנים אם זה בעל עסק ואם כן האם זה ספאם, האפליקציה מסננת גם הודעות. זאת ועוד, הגרסה החינמית מאפשרת לכם לחפש מספר לא מזוהה ולהפך למצוא מספר של מישהו.

TrueCaller אוספת את המידע שלה ממיליוני המשתמשים שהורידו את האפליקציה למכשירים שלהם. כדי להשתמש באפליקציה TrueCaller מבקשת להשתמש ברשימת אנשי הקשר של המשתמש, ולאחר מכן הרשימה מועלת בצורה אנונימית לשרתי החברה. כך נוצר מאגר נתונים חברתי גדול מאוד.

בגרסת הפרימיום תוכלו לדעת מי הציץ לכם בחשבון אלא אם הוא חבר פרימיום בעצמו  הנהנה מחסינות. בניגוד לשירותי סטרימנג לא ברור למה השירות הזה ניתן. הרי פחות מעניין לדעת מי צופה בכם, הרי זו לא אפליקציית היכרויות או  שוק עבודה.

גם כאן כמו בכל שירותי הפרימיום יש פטור מפרסומות, אבל  אלו לא מפריעות מדי לשימוש באפליקציה, כמו פרסומות שקוטעת לך שיר או סרט. כמו כן אתם מקבלים עדכון אוטומטי על ספאמרים ואלו נחסמים אוטומטית.

לסיכום שירותי הפרימיום כוללים הסרת פרסומות, תג פרימיום, מצב אינקוגניטו למנויי הפרימיום, עדכון לרשימת ספאמרים, זיהוי מי צפה בפרופיל וגרסת הקלטת שיחות שלא מתאימה לרוב  המכשירים, החדשים ויש לה חלופות חינמיות, וכן הגשת 30 בקשות אנשי קשר.

אנחנו אוהבים את טרוקולר ולאחר שתי מערכות בחירות היא הצילה אותנו כמה פעמים, אבל שירותי הפרימיום לא מבטיחים באמת דבר חדש והכרחי או שאין אותו בחינם.

מחיר: כ-3 דולר לחודש, כ-15 דולר לחצי שנה.