מדריכי כרטיסי אשראי    

אפל השיקה את כרטיס האשראי אפל קארד – כיצד תשמרו עליו

אפל פיתחה כרטיס אשראי יוקרתי אבל עם רשימת הנחיות שלא הייתה מביישת הנחיות כביסה לחליפה מחויטת

בשעה טובה הושק כרטיס האשראי של אפל "אפל קארד".  כרטיס אפל קארד פותח עם גולדמן זאקס, והוא כרטיס ייחודי עשוי טיטניום. כך לכרטיס מראה יוקרתי, אבל מראה יוקרתי צריך לשמור, ולכן אפל פרסמה הנחיות לשמור עליו כאילו מדובר בחליפה מחויטת

בעלי ארנקי עור וג'ינס הם שיתאכזבו ראשונים.  בארנקים אלו הצבע של הכרטיס עלול להישחק או לדהות.  גם לא כדאי לשים אותו לצד כרטיסי אשראי אחרים או לצד חפצים אחרים שעלולים לשרוט אותו. שתיתתם  קפה ונשפך קצת על הכרטיס? ההמלצה הרשמית של אפל היא לנגב אותו באמצעות מטלית ממיקרופייבר שמרססים עליה איזופרופיל אלכוהול כמה פעמים. החברה ציינה גם כי אין להשתמש בחומרי ניקוי ביתיים, באוויר דחוס או בתרסיס אירוסול.

אפל קארד הוא לבן, מעוצב בצורה מינימליסטית ונקי ממספרים. זהו שירות תשלום שבמרכזו כרטיס אשראי שישתלב ביישום הארנק של אפל. הוא כולל ניטור ומעקב הוצאות, וניתן לשלם בעזרתו בכל מקום שתומך בפלטפורמת אפל פיי. הכרטיס כולל סנכרון עם מערכת האבטחה של אפל וחיישני אימות הזהות של האייפון.

הכרטיס יהיה מוכן לקניות לקראת שנת הלימודים. עדכון 12.4 למערכת ההפעלה iOS שיצא לחנויות השבוע כבר תומך בכרטיס החדש. עקב

עקב הירידה במכירות האייפון אפל מחפשת אפיקים חדשים, כיום הרבה מההכנסות שלה הן בתחום התוכן והמכשור הלביש ההשקה של כרטיס האשראי מתרחשת לצד ההכרזה על שירותי אפל TV היקרים מכל המתחרות, ומסתמן שהדור הבא של אפל הוא תוכן ותשלומים ופחות חומרה.

אפל משיקה את שירות הסטרימינג TV+ בנובמבר

אפל השיקה IOS13 – מערכת הפעלה חדשה לאייפון – וגם הרגה את אייטיונס