חדשות    

אקסבוקס החדשה יוצאת לדרך

בסוף השבוע האחרון אחרי הרבה ציפיות מיקרוסופט הכריזה עלאקסבוקס הבאה. הדגם הבא של אקסבוקס ייקרא  Xbox Series X.  והוא נועד להחליף את סדרת ה-ONE. העיצוב שלו מזכיר במראה מחשב יותר מקונסולה. ניתן יהיה להשתמש בקונסולה במצב שוכב או עומד, לבחירת המשתמשים.

מיקרוסופט אומנם לא פרסמה פרטים רבים על המפרט הטכני ופיצ'רים חדשים אך כן שישודרג הבקר האלחוטי. המכשיר צפוי להגיע לחנויות בתקופת החגים לצד פלייסטיישן 5 של סוני.

את ההכרזה על הקונסולה החדשה ביצעה מיקרוסופט יחד עם הצגה של טריילר למשחק Hellblade II, אשר נמצא בפיתוח בימים אלו וצפוי להשקה יחד עם ה-Xbox Series X בשנה הבאה.

במיקרוסופט כבר אומרים כי  היא תהיה חזקה פי ארבעה מגרסת הוואן.  עוד מספרים כי קונסולת ה-Xbox Series X תגיע עם מעבד מבוסס ארכיטקטורת Zen 2 של חברת AMD יחד עם ארכיטקטורת ה-Radeon RDNA, זיכרון פעולה מהיר מסוג GDDR6 וכונן SSD מהיר מבוסס NVMe שצפוי לשפר באופן משמעותי את מהירות הטעינה של משחקים. לצד זאת, חשפה החברה כי הקונסולה תתמוך ברזולוציה של עד 8K ובקצב רענון שיגיע עד 120 הרץ. כמו כן צפוי להיות לה כוח עיבוד גרפי גבוה פי שלושה משל Xbox One X – הקונסולה החזקה ביותר בדור הנוכחי.

פרטים נוספים על הקונסולה החדשה יימסרו, כנראה, בחודש יוני בתערוכת E3 – הבמה המסורתית להכרזות הגדולות של השנה בתחום המשחקים.

תחביב יקר: גיימינג – כמה זה עולה לכם?

מה זה פרויקט Stadia של גוגל -פרויקט הגיימינג המאפשר לשחק מכל מקום ובכל פלטפורמה