בבת ים 128 יחידות דיור במקום 32
חדשות    

בבת ים 128 יחידות דיור במקום 32

הוועדה המחוזית אישרה תמ"א 38 להריסת מבנה בשכונת קריית באבוב ובמקומן ייבנו 128 יחידות דיור

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז אישרה לאחרונה פרויקט תמ"א 2/38 של קבוצת אלמוג, להריסת מבנה רכבת בבת ים בן 32 דירות קטנות, ולבניית שני בניינים בני 13 ו-25 קומות במקומן. הפרויקט הוא בשכונת קריית באבוב בעיר, במפגש הרחובות הרב מימון ואנה פרנק.

על פי התוכניתף הבניינים החדשים יכללו 128 יחידות דיור, ובמתחם ייבנה גם מרכז מסחרי בשטח של 700 מ"ר. 1,700  מ"ר  נוספים ייועדו לטובת הקמת מבני ציבור. לפי קבוצת אלמוג מתוך כלל יחידות הדיור בפרויקט, 20% ייועדו עבור דירות קטנות. קומת הקרקע בפרויקט תכלול חזית מסחרית ומעליה קומה לצורכי ציבור. מעל קומות אלו ייבנו קומות המגורים.

המשנה למנכ"ל קבוצת אלמוג, עו"ד אמיר הלר, אומר כי "הפרויקט יביא לשינוי מהותי באיכות ובבטיחות חיי הדיירים. אנו עובדים עליו מאז 2013 ונרגשים להגיע לשלב חשוב כל כך של אישור התוכנית. בת ים נהנית כיום מפריחה שנובעת מהליכי התחדשות מואצים ומהמיקום המצוין שלה במרכז הארץ. פעילות הרכבת הקלה שעתידה להתחיל בשנים הקרובות תחזק עוד יותר את העיר, שכבר כיום הינה אחת הערים המובילות בגוש דן".

פרויקט זה מגיע למרות החלטתו של ראש העיר  לצמצם את קצב הבנייה למגורים ולהדגיש יותר בנייה לתעסוקה.

המדיניות של ראש העיר הוכרזה עוד במהלך קמפיין הבחירות שלו, אז אמר כי "הגיע הזמן שהעירייה תפסיק לעבוד בשביל בעלי האינטרסים ותתחיל לעבוד עבור האינטרס של התושבים. במשך 15 שנה המדיניות של העירייה הייתה לבנות עוד ועוד דירות, מבלי להכין את התשתיות כנדרש ומבלי לחשוב מאיפה נממן את השירותים. זה היה מצוין עבור 2-3 משפחות בעיר שהתעשרו מכך, אבל זה דפק את העיר ואת התושבים שנאלצים כעת להתמודד עם בעיות בסיסיות כמו תאורת רחוב מושבתת וצינורות ביוב ישנים".

פינוי-בינוי ביוספטל בת ים: 840 דירות במקום 240 דירות

בת ים הגישה למשרד הפנים בקשת הקפאה לתכנית המתאר של ת"א