חדשות    

בזוס רכש אחוזה ב-165 מיליון דולר – הכי יקרה בבוורלי הילס

'ג'ף בזוס, המנכ"ל המייסד של אמזון, מצא מגורים במחיר שיא כאשר רכש אחוזה בבוורלי הילס שבלוס אנג'לס תמורת 165 מיליון דולר, כך מדווח  ה"וול סטריט ג'ורנל".  האחוזה נבנתה בשנות השלושים של המאה הקודמת בידי ג'ק וורנר, הנשיא המנוח של אולפני וורנר.

המייסד של אמזון רכש את הבית מאיל ההון דיוויד גפן, המפיק הידוע,  וזהו הסכום הגבוה ביותר ששולם לבית עבור משפחה יחידה באזור לוס אנג'לס.

שטח האחזוה 1,300 מ"ר והיא עשויה מרצפת העץ שעליה עמד נפוליאיון כשהציע נישואין לג'וזפין. נוסף לרצפה יש בה מגרש טניס, בריכה, מגרש גוף ומגרש רכבים כולל מוסך ותחנת דלק פרטית.

לאחרונה דווח כי אן וורנר, אלמנתו של ג'ק וורנר, סירבה להצעת רכישה של האחוזה תמורת 25 מיליון דולר, אחרי שבעלה נפטר ב-1978 ואמרה כי היא מתכוונת לגור שם עד ליום מותה. ב-1990, שבר גפן שיא לאומי כאשר רכש את האחוזה תמורת 47.5 מיליון דולר והציע למכירה פומבית ריהוט בסך 11 מיליון דולר. את רצפת העץ של נפוליאון הוא שמר.

בזוס, אשר הונו מוערך בכ-131 מיליארד דולר, חיפש בית למגורים בבוורלי הילס ובאזור לו ולבת זוגו, לורן סנצ'ז. אחד מהנכסים האחרים שהם ביקרו הייתה אחוזת Chartwell, האחוזה שהייתה ביתם של משפחת Clampett בסדרת הטלוויזיה "ההילביליז מבוורלי הילס" (The Beverly Hill Hilbillis). אחוזה זאת החזיקה בשיא הקודם כאשר נמכרה ללאקלן מורדוך, בנו של רוברט מורדוך, תמורת 150 מיליון דולר. בזוס בחר כמובן באפשרות היקרה מכול.

ג'ף בזוס מכר מניות בשווי 4 מיליארד דולר – מחפש דירה בבוורלי הילס ביותר ממאה מיליון דולר

ג'ף בזוס מכר מניות בשווי 4 מיליארד דולר – מחפש דירה בבוורלי הילס ביותר ממאה מיליון דולר

ג'ף בזוס ואמזון – מי האיש ומה העקרונות שהובילו אותו להיות האיש העשיר בעולם