חדשות    

ג'ף בזוס מכר מניות בשווי 4 מיליארד דולר – מחפש דירה בבוורלי הילס ביותר ממאה מיליון דולר

מחפש דירה לגרוש בשווי מעל 100 מיליון דולר, בבוורלי הילס או בבל אייר. הגרוש המדובר הוא המנכ"ל המייסד של אמזון. זה בוחן אפשרויות נוספות באזור לוס אנג'לס ושוקל להוסיף בית חדש לאוסף שלו בקליפורניה. את הדירה יממן ממניות אמזון שמכר מתחילת פברואר מניות בכ-4 מיליארד דולר. בשבוע שעבר הוא מכר מניות אמזון בכ-2 מיליארד דולר. כך לפי דיווחי הניו יורק פוסט.

בזוס כבר  מחזיק בכמה דירות מחוברות הצופות לסנטרל פארק בניו יורק. כמו כן בבעלותו אחוזה גדולה בעיר מדינה שבמדינת וושינגטון, בחווה גדולה בטקסט ובשני נכסים בוושינגטון הבירה.

בפוסט הציעו כמה מהנכסים שיכולים להתאים לטייקונים המחפשים פרטיות כמו בזוס.

הדירה היקרה ביותר היא  בבוורלי הילס, רחוב בוורלי הילס פארק קורט (67 Beverly Park Court); המחיר – 165 מיליון דולר

זו  אחוזה בסיגנון פיאצה איטלקית. היא כוללת 20 חדרי שינה בשטח של 1,900מ"ר בנויים – אחוזה שנדרשו 7 שנים להשלים את הקמתה . שטח הקרקע עליה הוקם הנכס והגן שבבעלותו עומד על כ-40 אלף מ"ר והחצר הקדמית יכולה לאכלס ללא בעיה 30 מכוניות. בזוס ואורחיו יוכלו לשמור על כושר בבריכה הצמודה, במגרשי הטניס ובשבילי הג'וגינג הצמודים לנכס ושכמובן שייכים לבעליו בלבד.

ההצעה הזולה ביותר היא בבוורלי הילס, וולינפורד דרייב (2571 Wallingford Drive); במחיר – 110 מיליון דולר

זו אחוזה חדשה שכוללת 12 חדרי שינה בשטח 4,300 מ"ר, עם גישה כמעט ישירה לשדה התעופה Van Nuys המיועד למטוסים פרטיים – מה שיכול לספק  גישה ישירה ומיידית לבית. הבריכה הצמודה היא מהגדולות בבוורלי הילס, ואיתה מגיעים מגרש כדורסל, זירת אגרוף ואולם התעמלות. גם בר ספורט פרטי נכלל בחבילה.

באותו מחיר בזוס יוכל להשיג גם קרקע בבוורלי הילס, אנג'לו דרייב (1441 Angelo Drive) שאותה רכש בעבר פול אלן, המייסד השותף במיקרוסופט. השטח הוא כמעט 500 אלף מ"ר (120 אקרים) – שמכונה 'הגבעה המכושפת'. לשטח יש שתי כניסות, והוא ממוקם בסוף דרך פרטית ארוכה הצופה לים.

הנסיך הסעודי נחשד בפריצה לטלפון של ג'ף בזוס

גירושי בזוס, היקרים מאז ומעולם: מקנזי בזוס תקבל מניות בשווי 35 מיליארד דולר