למרות הפופולריות בכבישים נתוני חברת הקורקינטים השיתופיים הגדולה בירד אינם מרשימים. לא רק שהחברה אינה מרווחה, מתברר גם שאינה מכניסה הרבה. בהשוואה לאובר: אובר אומנם מפסידה כסף אבל מכניסה יותר ויותר, וזה לא מצב ההכנסות בבירד. האפשרויות העומדות בפני בירד הן גיוס הון, מכירה או מיוג. נציין כי ברבעון האחרון הפסידה 100 מיליון דולר והכנסותיה ירדו ל15 מיליון דולר, כעת היתרה שיש לה אף היא 100 מיליון דולר
מדיווחים בתקשורת עולה כי בירד זקוקה ל־300 מיליון דולר נוספים, והמשקיעים יצטרכו להחליט אם לאור המספרים – אלו שהציגה ואלו שדווחו בתחקיר .הם עדיין מוכנים להשקיע בה. בירד עדיין חברה פופולרית ולכן כנראה לא תתקשה לגייס אך לא בסכומים שגייסה בעבר
בקרנות ההון סיכון כבר מבינים שלא מדובר בעוד השקעה, אלא השקעה שכוללת המון ציוד , תחזוקה ותחלופה. המצב לא טוב בהרבה אצל יריבתה המרכזית ליים, שגם היא פועלת בישראל: גם היא גייסה קרוב למיליארד דולר, אך ההפסדים גרמו לכך שהוציאה את מרבית הסכום והיא חושבת על גיוס הון נוסף. כל זאת בזמן שאחד משני המייסדים עזב. ווינד, מתחרה נוספת שפועלת בתל אביב, הודיעה על השלמת גיוס שני לפני שבוע – שמונה חודשים בלבד לאחר הגיוס הקודם. המתחרה הרביעית ליאו רק החלה לפעול. בעולם של תחרות רבה על עסק שלא מכניס בהרבה כנראה שמיזוג לא נמנע ונראה בשנים הקרובות פחות חברות קורקינטים, בירד בעצמה אף רכשה את המתחרה סקוט.
עוד חברת קורקינטים שיתופיים – הפעם באילת ובים המלח
קורקינטים בעולם – מה המגבלות והתקנות