בנק מזרחי טפחות – התחיל בפיקדון רימונים ונמשך בפיקדון ליצ'י
פיקדונות    

בנק מזרחי טפחות – התחיל בפיקדון רימונים ונמשך בפיקדון ליצ'י

בנק המזרחי מגוון ומרחיב את סוגי הפיקדונות ללקוחותיו. בהמשך לפיקדון רימונים, ופיקדון פיטנגו, מציע הבנק את פיקדון ליצ'י. ליצ'י הוא פיקדון צמוד מדד שהתשואה בו הולכת ועולה על פני תקופת החיסכון שיכולה להגיע ל-6 שנים. המפקידים בסכום העולה על 50 אלף שקל יכולים ליהנות מריבית כוללת של 9.85% לכל תקופת הפיקדון – 1% (צמוד) בכל אחת משלוש השנים הראשונות; 2% בשנה הרביעית; 2.5% בשנה החמישית; 3% בשנה השישית.

סכום ההפקדה בפיקדון זה  10 אלף שקל לפחות (הריבייות בהתאם יורדות לעומת המוזכר לעיל שמבטא את הריבית המקסימלית);  הריבית על הפיקדון היא כאמור ריבית צמודה לשינוי במדד המחירים לצרכן. ניתן לצאת מהפיקדון לאחר שנתיים, בכל שנה, בתנאים מלאים ובהודעה  של שבועיים מראש.

אפשר למשוך מהפיקדון סכום מינימלי של 1 אלף שקל (מתום שנתיים) כשיתר הכף בפיקדון ממשיך לקבל את תנאי הפיקדון המקוריים (אם נעשתה משיכה חלקית הסכום המזערי שיישאר בפיקדון לא יהיה נמוך מ-1 אלף שקל); הפרשי הצמדה בפיקדון יחושבו ע"י חלוקת מדד סיום במדד יסודי, קרן הפיקדון והריבית עליה תוגדל או תוקטן בשיעור השינוי במדד. המפקידים בפיקדון יוכלו לקבל זכות להלוואה  לאחר 6 חודשים ממועד ההפקדה לפיקדון, אבל זה תלוי בשיקול הדעת של הבנק.

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון – כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד) – כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקים – עדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנה – מדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובנים – עדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדון – ככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה