חדשות    

בנק משכן – הטבות במשכנתא ללקוחות פועלים

בנק משכן מקבוצת בנק הפועלים נותן הטבות בתנאים למשכנתאות ללקוחות בנק הפועלים. התוכנית – "זכאות פועלים" מקנה ריבית מועדפת במשכנתא, על סכום מסוים מתוך המשכנתא שנקבע בהתאם להיקף הפעילות הבנקאית בבנק הפועלים.
ההטבה בזכאות פועלים היא על החלק בהלוואה שנלקח בתנאי מסלול צמוד למדד המחירים לצרכן, נושא ריבית קבועה, או במסלול לא צמוד בריבית משתנה על בסיס הפריים. קביעת הסכום מתוך המשכנתא עליו תהיה הטבה תלוי בצבירת נקודות על פי פעילות הלקוח בבנק (פעילות בנקאית שוטפת של הלקוח בבנק הפועלים).
לקוחות בנקאות פרטית של בנק הפועלים ייהנו גם מהטבה מועדפת על מרכיב "זכאות פועלים". למעשה, כך מוסרים בבנק משכן, "כבר בשלב הראשוני של בניית תמהיל המשכנתא, יחושב ללקוחות מרכיב זכאות פועלים, אשר יינתן בריבית אטרקטיבית. סכום הזכאות המקסימאלי להטבה יכול להגיע עד 40% מסכום ההלוואה ולא יותר מ- 135,600 שקל" במשכן מסבירים שההטבה מותאמת לכל לקוח בהתאם להיקף פעילותו, כאשר על מנת לבדוק ולחשב את גובה ההלוואה במסגרת "זכאות פועלים", כלומר את גובה המשכנתא שעליה תהיה ריבית נמוכה יותר, ייבחנו פרמטרים שונים לרבות – שנות ותק בבנק, גובה משכורת, היקף פעילות ההשקעות, פיקדונות, הלוואות קיימות, כמות כרטיסי אשראי, הרשאות לחיוב חשבון המקושרות לחשבון.
בבנק משכן מוסרים עוד כי , "ההטבה על הריבית בהלוואה מיועדת ללקוחות ותיקים וחדשים של בנק הפועלים בלבד, בעלי חשבונות המשתתפים בתוכנית, בנטילת הלוואה חדשה למטרת רכישת/בניית דירת מגורים או מיחזור כזו. כדי לקבל את ההטבה, על הלקוחות לקחת הלוואה מהבנק בסכום מינימאלי של 100,000 שקל. גובה חלק ההלוואה הניתן במסגרת מוצר "זכאות פועלים" לא יעלה על 40% מסך סכום ההלוואה מכספי בנק או 135,600 שקל – הנמוך מביניהם. תקופת ההלוואה במסגרת ההטבה היא עד 18 שנה במסלול צמוד למדד המחירים הנושא ריבית קבועה, ועד 15 שנה במסלול ללא הצמדה בריבית משתנה על בסיס הפריים. בעת ביצוע הלוואה בחלקים, מרכיב ההלוואה הכולל את ההטבה יכלל בחלק הראשון של ההלוואה ויהיה בסך 100,000 לפחות".