חדשות    

בעיות עם האינטרנט? עם הטלפון? Techbuddy יפתור בעיות טכנולוגיה בסיסית ב-250 שקל

מעודכן ל-06/2019

למבוגרים רבים אין מענה לבעיות טכנולוגיה בסיסיות ונאלצים לפנות לקרובי משפחתם שלא תמיד פנויים אליהם, וגם לצעירים בינינו יש לעתים בעיות עם טכנולוגיות חדשות.  טק-באדי – Tehbuddy – הוא שירות שההחל לפעול באחרונה בישראל, רוצה לענות על צורך זה: הוא שירות שמאפשר להזמין הביתה מומחים שיסייעו לפתור תקלות, יענו על שאלות ויעניקו סיוע טכני בסיסי עבור גאדג'טים ומכשירים טכנולוגיים – למשל הגדרת טלפון חדש וגיבוי, טיפול במחשב איטי, בעיות בראוטר ועוד.

הטק-באדי היא חברה אירפית הפועלת משבדיה ולאחרונה נכנסה לישראל.  מציעי השירות הנקראים "באדיז" ולא טכנאים מורכב  מפרילנסרים, בין השאר מסטודנטים למדעי מחשב, שמתעסקים לא מעט בטכנולוגיה וגאדג'טים. בקיצור גיקים החברים שאליהם פונים כשיש בעיה עם המחשב או הטלפון.

בחברה מתמקדים בבעיות ברמת התוכנה בלבד – כלומר ללא תיקוני חומרה או התקנות הנוגעות לרשת החשמל הביתית.

 

איך זה עובד

איך זה עובד? השירות ניתן באפליקציה או באתר, צריך להכניס כתובת מגורים, לתאר את הבעיה – ולהזמין הביתה את הבאדי. המחיר  לביקור אינו נמוך: 300-200 שקל.

הפנים לעסקים

טק-באדי לא מסתפקת בצרכן הפרטי ורצה להרחיב את  השירות גם עבור חברות וארגונים במודל של עסק לעסק.משל,  כבריש לה שיתוף פעולה עם פרטנר  , שבו לקוחות החברה מקבלים שירות מאנשי טק-באדי במחיר מסובסד, גם עבור מכשירים ושירותים שלא נמכרו להם ישירות מפרטנר.עוד מתוכנן שיתוף עם רונלייט, המייבאת מוצרי אלקטרוניקה וטכנולוגיה.

כמו כן מתכננים בשירות שיתוף פעולה עם הבנקים הגדולים, עיריות, חברות רכב, קופות חולים ועוד כדי שטק-באדי ייתנו את השירות ללקוחותיהם.

התקלות הנפוצות

לשירות  היו מאות לקוחות, בעיקר דרך שיתוף הפעולה עם פרטנר, והתקלות המדווחות ביותר הן הגדרת טלפון חדש (למשל מייל ואפליקציות), העברת מידע מהטלפון הישן ועזרה בגיבויים; וכן בעיות בקליטת וויי-פיי בבית, אינטרנט אטי, מחשב אטי ועוד. טק-באדי רוצה גם לסייע בנושאים כמו שעונים חכמים, התקנת רסיברים, מוצרי בית חכם ועוד.