חדשות    

בעלי עסקים, הכלים שיעזרו לכם לנהל עובדים מהבית

house

עתה החברות בישראל מצטרפות לחברות בעולם ששולחות את עובדיהן לעבוד מהבית. עוד לפני משבר הקורונה חברות הסיקו שכדאי לאפשר עבודה  מהבית עבור עובדים מרוצים ואיזון גדול יותר בין בית לעבודה. עם התרחבות המשבר עודדו החברות השונות לעודד את עובדיהן לעבוד מהבית. אבל איך עושים את זה בעתות משבר?

למזלנו בשנים האחרונות פותחו לא מעט כלים המאפשרים להרבה עובדים עבודה אפילו מלאה מהבית. כמה כלים הפכו לפופולארים בתעשיית ההיי-טק אך יכולים לשמש כל מנהל שצריך לעקוב אחר עובדים המנוהלים מרחוק:

Zoom – הסקייפ של העובדים

כיום יש לא מעט כלים לצ'אטים דרך הווידאו שחלקם מאפשרים אף פגישות, כך שהנמענים לא מאבדים את מבע הפנים שלנו והאינטונציה, בהם סקייפ, וידאו מסנגר, כלים של גוגל ועוד.

היתרון של זום הוא שזוהי פלטפורמה פשוטה וחינמית לניהול פגישות וישיבות בוידאו למכל מכשי וכל מערכת הפעלה. היא מאפשרת גם להקליט שיחות, לשתף מסכים, לשלוח זימונים, לנהל פגישה עם עשרות אנשים במקביל. פיצ'ר מגניב במיוחד הוא החלפת רקע.

Notion – ניהול ומעקב אחר משימות

רוצים לעקוב אחרי קצב העבודה של העובדים?  נוצ'ן כלי חינמי שנועד לאפשר לנהל משימות ופרוייקטים על בסיס תבניות מוכנות מראש. זהו כלי שיתופי שמספר אנשים יכולים לעבוד עליו בו-בזמן ואפשר לחלק היעדים על בסיס חלוקה לאחריות ולוחות זמנים. מי שרוצה יוכל להוסיף מידע רלוונטי כמו לינקים או נתונים. כל עובד יכול לדווח על השלב שלו בפרויקט.

 

monday.comמעקב אחרי עובדים בזמן אמת

כמו נוצ'ן זהו כלי שמיועד לשנות את הדרך שבה צוותים עובדים. הכלי מאפשר לעובדים לנהל פרויקטים בצורה מסודרת, ולראות בזמן אמת מי עובד על איזה פרויקט ומה הסטטוס של כל פרויקט.

RedKixגם צ'אט וגם דואר אלקטרוני

החברה מציעה במה לשיתוף פעולה של צוותים בעבודה. הפלטפורמה מאפשרת לעובדים המתחברים לדואר האלקטרוני של העבודה לראות מי מחובר ולתקשר עמם בזמן אמת בצ'ט מיוחד. אם העובדים אינם מחוברים, ההודעות נשלחות כדואר אלקטרוני.

Threads – מפגש עם 15 אנשים בו-בזמן

הוא גם כלי חינמי (לעד 15 משתתפים) שמאפשר לנהל דיונים בממשק נקי וברור ומהווה מעיין פתרון ביניים Threads למייל או לשירות הודעות מיידי כמו סלאק.  הכלי מעביר את סיעור המוחות מ

OnePep – לשיפור שיתוף הפעולה

זהו סט כלים שנועד לשפר את שביעות הרצון של העובדים ולשמר אותם בחברה למשך זמן רב יותר. בין הכלים שמציעה החברה יש פלטפורמה של עבודה דיגיטלית המשפרת את שיתוף הפעולה והתקשורת בעסק.

Actifile – בינה מלאכותית ואבטחת מידע

החברה מציעה כלים מבוססי בינה מלאכותית העוזרים באבטחת המידע של בית העסק, כשהחברה מציעה פתרון ייעודי לעובדים מהבית. הפתרון של החברה מסייע לזהות, לשמור ולהגן על בית העסק מהתקפות סייבר שונות, כמו גם להצפין את כל החומרים העסקיים ולזהות בזמן אמת חריגות העשויות לסכן את העסק.

אמדוקס מצטרפת לחברות המאפשרות עבודה מהבית

עבודה מהבית – החסרונות ואיך להתמודד איתם

עבודה מהבית – המלצות לעובדים