ברינסווי בתקופה טובה – אחרי אישור ה-FDA, תוצאות משופרות ברבעון השני
שוק ההון    

ברינסווי בתקופה טובה – אחרי אישור ה-FDA, תוצאות משופרות ברבעון השני

בריינסוויי, דיווחה לאחרונה על אישור ה-FDA  לשיווק ומכירה בארה"ב של מערכת ה-Deep TMS לטיפול בהפרעה טורדנית כפייתית (OCD) במבוגרים. מניית החברה הגיבה בהתאם וזינקה בשבוע האחרון ב-30% ( הרחבה כאן).  כעת מפרסמת החברה דוחות כספיים שמראים שיפור בתוצאות. החברה שבחרה במודל של השכרת המערכות (שינוי המודל נעשה לפני כשנה) מדווחת על גידול של 57% בהכנסות בהשוואה לרבעון השני של 2017, ל-3.72 מיליון דולר.

ברבעון השני רשמה החברה רבעון שיא  בהיקף חוזי ההשכרה המחייבים שחתמה עם לקוחותיה שהסתכמו בכ-4.5 מיליון דולר וכעת דמי השכירות הצפויים להתקבל ב-2018 נאמדים בכ-9.2 מיליון דולר לפחות, ובסך הכל צבר ההכנסות הצפוי מחוזי השכרה מחייבים עומד על 29.3 מליון דולר, לפני תוספת דמי שימוש משתנים.

הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2018 הסתכמו ב-7.3 מיליון דולר, גידול של 62% בהשוואה להכנסות בתקופה המקבילה ב-2017.

הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ-3 מיליון דולר, זינוק של 63% בהשוואה לרווח גולמי של 1.8 מיליון דולר ברבעון השני של 2017. הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2018 גדל ב-65% ל-5.9 מיליון דולר, בהשוואה לזה בתקופה המקבילה.

 ההפסד התפעולי ברבעון השני של השנה הוסיף להצטמצם, ועמד על כ- 1 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי של כ-1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהפסד התפעולי נובע בעיקר מהגידול ברווח הגולמי וחרף גידול בהוצאות מכירה ושיווק והאצת גיוס החולים במרבית הניסויים הקליניים של החברה.

יעקב מיכלין, מנכ"ל בריינסוויי, אמר במקביל לפרסום התוצאות: "החודש קיבלנו את אישור ה-FDA לתחילת שיווק ומכירה בארה"ב של  מערכת ה- DEEP TMS גם לטיפול בהפרעה טורדנית כפייתית (OCD). אישור ה-FDA לשיווק המערכת לטובת התוויה רפואית נוספת פותח בפני החברה הזדמנויות צמיחה נוספות וזאת אף מעבר לצמיחה העקבית הקיימת בתחום הדכאון. כפי שדיווחנו, התחלנו מידית בשיווק המערכות עבור מטופלי ה-OCD, תוך מינוף בסיס הלקוחות הגדול שלנו בארה"ב. אנחנו ממשיכים לפעול להגדלת  מערך השיווק והמכירות שלנו כדי להגדיל צמיחה בארה"ב ומחוצה לה ובנוסף אנו ממשיכים להאיץ את הניסויים הקליניים שאנו מבצעים במספר התוויות רפואיות נוספות, וכל זאת תוך הקטנה משמעותית של ההפסד התפעולי. אנו מצפים להשלים את הגיוס לניסוי לגמילה מעישון בזמן הקרוב ולהתחיל ברבעון הבא גם ניסוי בגמילה ממשככי כאבים, זאת כחלק מהמאמץ שלנו למקסם את הפוטנציאל של מערכת ה- DEEP TMS כפלטפורמה לטיפול במגוון הפרעות מוחיות".