חדשות    

ברינקס הבינלאומית תרכוש את פעילות המתחרה G4S ב-860 מיליון דולר

ישי צוויקל, מנכ"ל ברינקס ישראל

ברינקס הבינלאומית, העוסקת בשילוח מזומן, ניהולו ואבטחתו, דיווחה כי תרכוש את פעילות המזומן של G4S – חברה גלובלית המתמחה בשירותי בלדרות מאובטחת וניהול מזומן, בעלות של כ-860 מיליון דולר.

הכנסות  G4S  בשנת 2019 הן בשיעור 800 מיליון דולר, לחברה רווח תפעולי של 85 מיליון דולר ומכפיל EBITDAשל 7.5 עם תחזית EBITDAשל כ-115 מיליון דולר. מטרת ברינקס ברכישה להיכנס ל-14 שווקים נוספים בעולם.

הרכישה תמומן באמצעות מזומן וחוב ממסגרת האשראי הקיימת של החברה. ברינקס עשויה לפנות בהמשך גם לשוקי החוב בארה"ב ואירופה כדי להגדיל את יכולת ההלוואות שלה. רכישה זו היא ה-14 במספר שביצעה ברינקס מאז מרץ 2014. יחד, סך עסקאות אלו יסתכמו בסך של 1.95 מיליארד דולר וצפויות לייצר EBITDA של 6.5 ותחזית EBITDA של כ-300 מיליון דולר.

דאג פרץ, נשיא ומנכ"ל ברינקס העולמית: "עסקה זו מייצגת את הרכישה הגדולה ביותר של ברינקס עד כה והיא ממחישה פעם נוספת את גישתנו להשקעות עם ערך מוסף. הרכישה של מערך המזומן של G4S מתאימה אסטרטגית לברינקס ותספק תשתית איתנה לצמיחה משמעותית. הרכישה תאפשר לנו להרחיב את האסטרטגיה המוכחת שלנו להכנסות אורגניות ורווח תפעולי לתוך 14 שווקים חדשים הכוללים שווקים עתירי מזומנים ושווקים מתפתחים באסיה ובמזרח אירופה. בנוסף, דריסת הרגל הגלובלית שלנו צפויה לספק נתיבים חדשים לצמיחה מואצת בעת שנתחיל להוציא לפועל את היוזמות האסטרטגיות הבאות שיעמיקו את החדירה הגלובלית שלנו לאקוסיסטם של המזומנים באמצעות פתרונות חדשניים עם שולי רווח גבוהים. אנו מצפים לביצוע הרכישה, ליישום התוכניות האסטרטגיות שלנו וליצירת צמיחה משמעותית בהכנסות וברווחים".

מניית החברה הגיבה בזינוק של כ-6%.

ברינקס ישראל בעמ