שוק ההון    

גיוס קטן בדרך לחלום גדול? טוגדר השלימה גיוס של 3.5 מיליון שקל

ניסים ברכה; צילום: מתן נעים

טוגדר המתמחה בגידול וייצור קנאביס רפואי, מדווחת על השלמת הנפקה של 3 סדרות אופציה. במסגרת ההנפקה, הוצעו 20,000 חבילות, כשכל יחידה כללה 100 כתבי אופציה (סדרה 7) במחיר מינימאלי של 1.5 שקל לכתב אופציה, 30 כתבי אופציה (סדרה 5) ללא תמורה ו-30 כתבי אופציה (סדרה 6) ללא תמורה, כשנקבע כי מחירה המינימאלי של יחידה לא יפחת מ-150 שקל. כל כתב אופציה אחד מסדרות 5 עד 7 ניתן למימוש למניה רגילה אחת ללא ערך נקוב.

במכרז התקבלו ביקושים ל-28,377 יחידות – פי 1.42 מכמות היחידות שהוצעו לציבור. בהתאם לתנאי המכרז וחתימת היתר הוקצו 15% יחידות נוספות וסה"כ 23,000 יחידות.

 מר ניסים ברכה, מנכ"ל, יו"ר דירקטוריון ובעל שליטה בחברה, הודיע כי הגיש הצעה במסגרת המכרז לרכישת 2,000 יחידות במחיר הגבוה מהמחיר שנקבע ליחידה.

התמורה המיידית, ברוטו, לחברה במסגרת ההצעה לציבור, מסתכמת בסך של 3.45 מיליון שקל והתמורה העתידית, ברוטו, בהנחת מימוש מלא של סדרת אופציות 7 בלבד, הנמצאת עמוק בתוך הכסף (ללא מימוש של אופציות 5 ו-6), עד ליום 15 בינואר 2019, מסתכמת בסך 10.35 מיליון שקל.

ניסים ברכה, מנכ"ל טוגדר: "אנו שמחים על הצלחת הגיוס אשר סולל את הדרך להאצת הפיתוח העיסקי של החברה. המימון של בעלי השליטה עד כה וקדימה וכן המימון משוק ההון יקדם את הקמת החוות שלנו בישראל ומחוצה לה, תוך הנחת התשתית לפעילות ממספר אתרים ברחבי העולם. אנו ממשיכים לקדם עסקאות מחוץ לישראל, בין השאר בגרמניה, פולין, אוסטרליה ובטריטוריות נוספות ומאמינים כי הפלטפורמה שבנינו תמשיך לייצר ערך עבור בעלי המניות של החברה".

טוגדר נכנסת לשוק הגרמני; רכשה חברה בעלת רישיון למסחר בקנאביס רפואי

טוגדר – תקים חברה ליבוא והפצת קנאביס רפואי בפולין