מובייל וגאדג'טים    

דייסון 11 הושק בישראל בכאלף שקל יותר מבארצות הברית

מעודכן ל-07/2019

אוהדי שואב האבק היוקרתי דייסון חיכו ארבעה חודשים עד שהיבואנית הרשמית של דייסון, תשיק את דייסון 11 בארץ. דייסון  הוא שואב אבק אלחוטי שגנב את הבכורה מהשואבים הרובוטיים.

"מי שהביאו את דייסון 11 היו יבואנים מקבילים, שאינם מסוגלים לספק את האחריות בבית הלקוחות שאנחנו מספקים. בתגובה ייבאנו גם אנחנו כמות קטנה של מכשירים. ההשקה הרשמית והקמפיין הם עכשיו", מסר ליאור ראובן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של היבואנית.

ומה נוסף בדגם החדש:  בעיקר מסך לד בדגם היקר ביותר, אבסולוט, שהכיתובים עליו תורגמו לעברית ומאפשרים למשתמש לדעת כמה זמן נותר לו עד שהשואב יחייב טעינה מחודשת, אילו שגיאות נעשו בשאיבה, ועוד. בחברה טוענים גם כי הדור החדש של שואבי דייסון חכם יותר, יודע להתאים את עוצמת השאיבה לסוג ולגודל הלכלוך, המשטח וכמותו.

דייסון 11 מתחלק  לשלושה דגמים, ולישראל מביאים את דגמי היוקרה: אבסולוט היקר יותר יעלה 3,490 שקל, לעומת 2,464 שקל בארה"ב (700 דולר), וטורק יימכר בישראל ב-3,190 שקל לעומת 2,112 שקל (600 דולר) באמזון. אנימל, הדגם הזול יותר ונטול המסך, טרם הגיע, אך צופים שהוא יעלה 2,540 שקל לעומת 1,756  שקל (500 דולר) באמזון.

לאחרונה פורסמה ביקורת כי חצי ממכשירי דייסון יפסיקו  לעבוד תוך חמש שנים או יישברו. החברה טענה שמדובר בביקורת לא הוגנת. על הדגם החדש נכתב כי מדובר בשואב שביצועיו טובים מאוד וזמני העבודה שלו ממושכים לעומת העבר, אבל הוא הרבה יותר יקר מהמתחרים ומהדגמים הקודמים של המותג, למרות זמן הטעינה הממושך, משקלו הרב ושאינו עומד עצמאית.

דיייסון שולטת כיום בשוק והיא אחראית ל-73% ממכירות השואבים האלחוטיים, כשני שלישים משוק השואבים, ול-90% מהמחזור בענף, שהגיע ב-2018 ל-280 מיליון שקל.

מיהו שואב האבק האלחוטי המנצח – מה הוא יודע לעשות וכמה הוא עולה?

שי לחג לפסח: מה וכמה מקבלים