האם טיקטוק בדרך לעקוף את גוגל?
תוכן ממומן    

האם טיקטוק בדרך לעקוף את גוגל?

קרדיט : FREEPIK

אנחנו לא זוכרים את הרשת גועשת ככה כבר המון זמן: טיקטוק האפליקציה הסינית כבשה את המקום הראשון בבדיקת המדד שעורכת חברת Cloudflare מידי שנה.
היא הצליחה להדיח את המקום הראשון בבדיקת המדד שעורכת חברת Cloudflare מידי שנה.
היא הצליחה להדיח את מנוע החיפוש גוגל ופייסבוק מראש הטבלה והמצאה את דרכה לפסגה. הדבר מראה על עליה בפופולריות של טיקטוק, אין לנו ספק. אבל אפשר להירגע, לנשום עמוק ולהמשיך להשקיע באתר שלכם ובקידום שלו בגוגל, למה? תצטרכו לקרוא את כל המאמר בשביל להבין את הרציונל שמאחורי.

קידום אתרים בגוגל – עכשיו יותר מתמיד
אנחנו מודים, בהתחלה גם אותנו הנתון הזה הכניס ללחץ או אי נוחות מסוימת, אבל שאלנו את מומחה קידום האתרים עידן בן אור את דעתו והבנו שאין לנו כל סיבה להיכנס לפאניקה. גוגל וטיקטוק לא עונים על אותם הצרכים. בגוגל אנשים מחפשים תוכן איכותי, לצרוך שירותים, חדשות, מידע, לרכוש מוצרים, לברר על מסעדות\ בתי עסק. טיקטוק היא אפליקציה לפנאי. הסרטונים קצרים, התוכן לא עמוק, השפה רדודה ובעיקר: הם לא נמצאים על אותה המשבצת.

לכן רגע לפני שאתם ממהרים לפתוח טיקטוק בשביל העסק שלכם חשוב שתבינו כמה דברים בסיסים.

עמוד טיקטוק טוב הוא דבר מעולה, אבל…
אפליקציית הטיקטוק היא לא מכירתית. מה הכוונה? באינסטגרם אתם יכולים למכור שירותים, לבנות קהילה, לספר על עצמכם ולפאר את השירותים\ הקורסים\ המוצרים\ החברה או המותג שלכם. בטיקטוק אתם באים לשעשע. אולי גם תצליחו לבנות קהילה ולייצר איזשהי עדת מעריצים, אבל זה לא יהיה פשוט. אנשים שם מוכנים לעשות הרבה בשביל לזכות בתשומת הלב של הגולשים ותאמינו לנו היא מאוד חמקמקה. עוד דבר לגבי טיקטוק, אם אין לכם עמוד אינטסגרם טוב להוביל אליו את העוקבים שלכם בטיקטוק – עדיף שלא תתחילו בכלל. אם אתם לא מעוניינים להיות כוכבי רשת או ליצני חצר, תחסכו לעצמכם את האנרגיות בתפעול של הדבר הזה. תאמינו לנו משם לא תגיע הישועה.

גוגל תמיד תשאר גוגל
כבודה של גוגל במקומה מונחת. גוגל היא מנוע החיפוש שאליו פונים לכל דבר וכרגע לא נראה שיצוץ לה מתחרה ראוי בקרוב. אפשר למצוא שם כל דבר, היא מתחדשת ומשתפרת כל הזמן, פיצ'רים חדשים, שדרוגים, עוד ועוד אפליקציות בין אם זה ג'מייל, היומן המעולה והאינטרנטי של גוגל, אחסון תמונות, מפות, גוגל דרייב, הפיצ'ר המטורף שמתרגם את הטקסט על גבי מסך הפלאפון שלנו (פועל באמצעות האפליקציה בסמארטפון בלבד).
בקיצור, גוגל כאן בשביל להישאר. טיקטוק כאן בשביל לבדר ולשעשע אותנו וכרגע אלו יחסי ברורים ביותר שיש לנו לתת לכם.

לסיכום:
שימוש קצר באפליקציית הטיקטוק יסביר לכם הכי טוב את כל מה שנאמר כאן. אנחנו מקווים שנשארתם בלי ספקות, שאתם ממשיכים לעבוד על אתר שלכם ולקדם אותו במרץ.