תוכן ממומן    

האמבטיה מראה סימני חלודה? כך תתקנו אותה

צילום: FREEPIK

מחירי אינסטלטורים, כמה עולות עבודות אינסטלציה, איך חוסכים בכיס ומה חובה לדעת? – כל המידע וכל הטיפים כאן.

בין אם מתגוררים בשכירות או בדירה שמשלמים עליה משכנתה, כולנו כבר נתקלנו בבעיית אינסטלציה בבית שדרשה תיקון במיידי. אבל לא פעם, במיוחד אם אינכם מכירים אישית איזשהו אינסטלטור מומלץ, הזמנת אינסטלטור עלולה להיות חוויה לא רק מרגיזה אלא גם יקרה. לכן, בכתבה הבאה אנחנו נעבור על הנקודות הבאות:

 כמה עולות עבודות אינסטלציה? – מחירון אינסטלציה

אז, כמה עולה אינסטלטור בממוצע? באופן כללי, מחיר הולם עבור שעתיים של עבודה מתחיל ב-300 – 400 ש"ח ומגיע עד כ-700 ש"ח – 1,500 ש"ח במקרים מורכבים יותר. אולם, המחיר הוא רק חלק קטן מהעניין. בראש ובראשונה, חשוב להבין מהי הבעיה וכיצד אפשרי לתקנה. לכן, מומלץ לעבור על הטבלה הבאה לפניכם מחירון אינסטלציה חלקי. תוכלו לראות כאן מחירון אינסטלציה מלא.

סוג עבודת אינסטלציה

מידע נוסף & מחירון אינסטלטור

איתור נזילות מים

איתור נזילת מים יכול להתבצע באמצעות מצלמה טרמית, סיב אופטי או ע"י גז, כאשר המחירים ינועו בין כ-550 – 1,800 ₪ בהתאם לטכניקה.

פתיחת סתימות שונות

למצוא אינסטלטור בזול עבור פתיחת סתימות, משמע הצורך בפתיחת סתימות מרזב, באסלה, בכיורי הבית ואפילו פתיחת סתימות שורשים. המחירים ינועו בין 350 – 1,000 ₪ ומעלה, בהתאם לסוג הסתימה.

תיקוני נזילות מים

בהתאם לסוג הפיצוץ בצנרת, ניתן לתקן נזילות מים באסלה, בצנרות גלויות וסמויות החל ממחירים של כ-250 – 1,500 ₪ בממוצע.

 השוואת מחירי אינסטלטורים – חוסכים בכיס 

אם אי פעם שמעתם על השוואת מחירי אינסטלטורים מומלצים, בוודאות שמעתם על אתרים כמו פייפר – הבית שלכם לעבודות אינסטלציה עם אחריות. אתרים כמו פייפר מאפשרים אמנם השוואת מחירים בין אינסטלטורים, אך הם מציעים עוד פונקציות חשובות. למשל, בדיקת ביקורות, חוות דעת, דירוגים של לקוחות וכן הלאה. עם מחקר מקדים שלוקח כמה דקות בודדות בלבד, תוכלו לחסוך בכיס 15% – 35% ואף יותר.

 לסיכום, מה הכי חשוב לחפש באינסטלטורים? – אחריות

בסופו של דבר, הכי חשוב לבדוק האם אתם מקבלים עבודת אינסטלציה עם אחריות. במידה שלא, כמובן שעדיף לפנות לשרברב אחר, גם אם זה אומר שתצטרכו לשלוף מהכיס עוד כמה שקלים. בפועל, עדיף עבודת אינסטלציה יקרה עם אחריות מאשר עבודת אינסטלטור בזול ללא אחריות. כל עוד יש לכם "אמא ואבא" לדבר איתם במקרה שישנה תקלה בעבודתו של השרברב, מה טוב. הבעיה מתחילה כאשר אינסטלטורים מתנערים מבעיות הנגרמות לאחר סיום התיקונים שלהם ועבודתם. לכן, אחריות היא הא' ב' של למצוא אינסטלטור בזול.