מובייל וגאדג'טים    

האפליקציות שמשדרגות את הוואטסאפ

מעודכן ל-05/2019

האפליקציות שהופכות קול לטקסט, מאטות את קצב הדיבור ויוצרות סטיקרים מותאמים אישית

תכתוב אחי – להפוך הודעה קולית לטקסט

אתם אנשים שמתעבים הודעות קוליות או צריכים אותן כי אין לכם כוח לכתוב, קשה לכם לקרוא את הטקסט או כל סיבה אחרת? האפליקציה הזו למי שפחות מסתדרים עם הודעות קוליות או לא יכולים לשמוע אותה בגלל רעשים. כיוון שלא תמיד נוח להקשיב להן, בעיקר אם אתם במקום ציבורי או רועש,  אפליקצית ״תכתוב אחי״ נועדה לעזור באמצעות המרה של כל הודעה קולית שתקבלו בוואטסאפ להודעת טקסט רגילה. כדי שזה יתרחש יש לבחור את ההודעה הקולית באמצעות לחיצה ארוכה עליה –> לחיצה על כפתור השיתוף –> ולבחור באפליקצית ‘תכתוב אחי’אז תוכן ההודעה מתורגם. בנוגע לפרטיות, המפתחים מציינים שכל התעבורה מוצפנת ולא נאסף מידע שקשור במשתמש, ולא נדרש רישום בפייסבוק או גוגל לדוגמא.

סטיקרים בהתאמה אישית – סטיקר מֵייקר

למי שלא מרוצים מפיצ׳ר הסטיקרים של וואטסאפ, שלפי הקבוצות שלנו זה לא הרבה אנשים, נועדה האפליקציה הזו. זו אפליקציה  המאפשרת  לכם ליצור מדבקות בהתאמה אישית מכל תמונה. תמונה שלכם,  של מקום, של ילד, או סתם דמות מגניבה באנימציה. תחילה מוחקים את הרקע של התמונה, ואז יש בה אפשרות  ליצור שלוש מדבקות לפחות  כדי ליצור סט שיוטמע בהמשך בקולקציית המדבקות שלכם בוואטסאפ.

חבר, דבר  מהר, talk faster

זוכרים את המדבר לאט מסיינפלד? תארו שהיה שולח לכם הודעה קולית. זה יכול לעצבן. אלו האנשים עם הפאוזות הארוכות, עם ההמממ ועם הסרפן. אפליקצית TalkFaster מאפשרת לזרז את קצב ההשמעה של ההודעות הקוליות בוואטסאפ, והיא אפילו מדלגת על שתיקות בין משפט למשפט.

, ההפעלה  מתבצעת באמצעות לחיצה ארוכה על ההודעה הקולית –> כפתור שיתוף –> ובחרו באפליקציה .

כל האפליקציות חינמיות