חדשות    

הארכת שנת הלימודים האקדמיים לא תחול על המוסדות הלא מתוקצבים – מיהם?

אתמול  חתמו  ארגוני הסגל הבכיר והזוטר באוניברסיטאות ובמכללות האקדמיות המתוקצבות על הסכמים קיבוציים שיאפשרו הארכת הסמסטר לתוך הקיץ ככל הנדרש כדי לסיים את כל המטלות האקדמיות במלואן, כפי שיקבע כל מוסד אקדמי.

חברי הסגל התחייבו להמשיך להפעיל ככל הניתן את הלמידה מרחוק ואת המחקר במהלך תקופת המשבר, לרבות בתחומי מחקר שיכול ויהיה בהם פתרון לבעיית נגיף הקורונה. המטרה להבטיח  את קיום הסמסטר ולמזער פגיעה בסטודנטים ובסגל.

ההסכם אושר על ידי הממונה על השכר במשרד האוצר,  מר קובי בר נתן, ובהסכמת יו”ר ות”ת פרופ’ יפה זילברשץ.

עם זאת, פרופ׳ רון שפירא, ראש ועד המוסדות הבלתי מתוקצבים ונשיא המרכז האקדמי פרס, מבקש להבהיר כי ההודעה שפורסמה על ידי משרד האוצר לסטודנטים בנוגע להארכת שנת הלימודים האקדמית איננה חלה על המוסדות הבלתי מתוקצבים, בהם המרכז האקדמי פרס, הקריה האקדמית אונו ואחרים. התשתית של המוסדות הבלתי מתוקצבים ערוכה ללמידה מרחוק, ולפיכך הם פעלו והותאמו במיידית למציאות הלמידה החדשה. לאור זאת, סמסטר ב' במוסדות אלה יתחיל ויסתיים במועדים הרגילים.  לרשימת כל המוסדות המתוקצבים

רשימת מוסדות לא מתוקצבים

מכללה האקדמית לישראל ברמת-גן

המכללה האקדמית נתניה

המסלול האקדמי של המכללה למינהל

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

המרכז האקדמי פרס

המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט

המרכז הבינתחומי בהרצליה

הקריה האקדמית אונו

מכון שכטר למדעי היהדות

מרכז האקדמי שלם

המרכז האקדמי פרס


* המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה

** המכללה האקדמית לחברה ואמנויות

* בהתאם להחלטת המל”ג מיום 24.9.19 הסתיימה ההכרה במרכז ללימודים אקדמיים כמוסד להשכלה גבוהה.
בהתאם למתווה שנקבע – קליטת הסגל והסטודנטים תתבצע במוסדות האקדמיים הבאים: המסלול האקדמי של המכללה למנהל, המרכז האקדמי פרס, המרכז האקדמי למשפט ועסקים והקריה האקדמית אונו.
אור יהודה – החלטת מל’ג 24.9.19

** בהתאם למתווה למיזוג המכללה האקדמית לחברה ואמנויות עם הקריה האקדמית אונו, החל משנה”ל תש”פ תכניות הלימודים שהתקיימו במכללה האקדמית לחברה ואמנויות יתקיימו בהסמכה זמנית לשלוש שנים בקריה האקדמית אונו.
חברה ואמנויות – החלטת מל’ג 12.2.19

 

חריגות שכר בישראל: האוניברסיטאות מובילות