חדשות    

בוטלו שיעורי הלמידה מרחוק, סלקום תשדר את תוכני משרד החינוך ללא עלות

אתמול הוחלט כי מורים לא יחויבו ללמד מרחוק, ואם יעשו זאת – לא יקבלו שכר. כך סוכם בין משרד האוצר וההסתדרות.   לפי הסיכום בין שני הצדדים, הימים שבהם היו אמורים המורים ללמד עד חופשת הפסח יוחזרו במהלך חודש יולי, ואולי גם בשנת הלימודים הבאה. מדובר בתשעה ימים שיוחזרו בתחילת יולי, ויום נוסף שיוחזר בל"ג בעומר, ואם לא ישובו ללימודים עד אז – יוחזר בשנת הלימודים הבאה.
 על רקע הפסקת מתווה הלמידה מרחוק בשכבות היסודי, ועל רקע יציאתם לחופשה של מורי החינוך היסודי, סלקום הודיעה שתשדר את תוכני ערוצי הלימודים המקוונים של משרד החינוך.
שידורים בערבית ובעברית

 עקב ההחלטה כי הלמידה מרחוק תנותב מעתה לשידורים חיים שמשרד החינוך משדר ברשת, סלקום מתממשקת למערכת המקוונת של משרד החינוך, ותשדר את שיעורי הלימוד הרשמיים של שכבות א'-יב', בעברית ובערבית (סה"כ 24 ערוצים), על גבי המסך הביתי של סלקום tv. ערוצי הלימוד יעלו בכל יום ובשידור חי  מתחילת השבוע לכיתות היסודי ולשכבות החטיבה והעל יסודי.

השידורים יתקיימו מדי יום בשעות 08:00-14:00 על-ידי מורים, בתחומי לימודי הליבה ובתכנים מקצועיים. הערוצים יופיעו בקטגוריה ייעודית, ויהיו זמינים ללא עלות למנויי סלקום tv.

לכל כיתה יוצע שידור התוכן הלימודי הן בשפה העברית והן בשפה הערבית, כך שבפועל יכללו השידורים 24 כיתות מקוונות לשכבות א'-יב', לרבות שיעורי מתמטיקה לכיתות יסודי, לחטיבה ולבגרות.

כחלק נוסף בהירתמות החברה בתקופה זו של השבתת מערכת החינוך, סלקום מעניקה לצוותי הלימוד בבתי הספר שירות "כיתה בענן" שבמסגרתו החברה מספקת סיוע טכנולוגי ללא עלות להפעלת מערך של שיעורי וידאו מרחוק לתלמידים. החברה מציינת כי היא ערוכה לשימוש גובר ברוחב הפס בימים אלה וביצעה את ההרחבות הנדרשות בעולמות הסלולר, הטלוויזיה והאינטרנט.

סלקום מביסה את פרטנר: לקראת השלמת רכישת גולן טלקום

סלקום החברה היחידה שגובה מכם כסף כי לא החזרתם סים

אבי גבאי יהיה מנכ"ל סלקום?