חדשות    

שלמה ביטוח תתקין איתוראן חינם תמורת הצטרפות לשירות הדיגיטלי

"שלמה ביטוח", מבית קבוצת שלמה, הודיעה היום (ה') כי תספק שירות התקנה ברכב המבוטחים, של הרכיב החכם של איתוראן, עד לבית וללא כל עלות מצדם, עבור לקוחות שיצטרפו לשירות הביטוח דיגיטלי AppToYou.

לפי שלמה, מוצר הביטוח הדיגיטלי מותאם במיוחד לימים אלו,  משום שהמבוטח ישלם על פוליסת הביטוח לרכב, בהתאם למספר הקילומטרים שהרכב צבר בפועל במהלך החודש ואיכות הנסיעה שלו. בכך, הכיסוי הביטוחי מאפשר להפחית מעלויות הביטוח, בתקופה בה המבוטח ממעיט בנסיעות ושוהה לרוב בביתו. כלומר כעת כשאנשים לא נוסעים לעבודה ומסוגרים בבתים, תקטן עלות הביטוח.

טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח: "בימים רגישים אלה ולאור המגבלות הקיימות, אנו רואים חשיבות רבה ביכולת לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, עד לסף ביתם. כל מי שמעוניין לחדש את פוליסת הרכב שלו ולהצטרף לשירות AppToYou, יוכל לעשות זאת ללא חשש וללא כל עלות מצדו".

למה ביטוח היא חברת בוטיק הפועלת בתחום הביטוח האלמנטרי, ולטעתה מצטיינת בזריזות, מתן פתרונות מהירים, יחס אישי ושירות מהשורה הראשונה ללקוחותיה ולסוכנים.

גם חברת הביטוח הראל הודיעה החודש כי לא תגבה תשלום עבור ביטוחי רכב של מבודדי בית, למשך כל תקופת הבידוד שלהם. כל זאת, אם לא ייעשה שימוש ברכב בזמן הבידוד.

הזכאות להטבת ביטוח חינם לרכב תינתן על סמך הצגת הצהרה חתומה על-ידי המבוטח על מצב של בידוד עקב מחלת הקורונה, על כך שנרשם במשרד הבריאות כמי שמצוי בבידוד ועל אי-שימוש מוחלט ברכב המבוטח למשך שבועיים. במהלך התקופה האמורה, הרכב יכוסה בהתאם ליתר הכיסויים שנרכשו בפוליסה ובכפוף לתנאי הפוליסה וחריגיה.

לצורך קבלת ההטבה מתבקש המבוטח של הראל להעביר טופס הצהרה חתום על ידו או על-ידי סוכן הביטוח שלו. טופס ההצהרה יפורסם באתר האינטרנט של הראל. תשלום ההטבה למבוטחים יבוצע באמצעות זיכוי למבוטח.