חדשות    

סלקום מביסה את פרטנר: לקראת השלמת רכישת גולן טלקום

סלקום עומדת במגעים מתקדמים לרכישת חברת גולן טלקום ב-600 מיליון שקל. סלקום החליטה לבחור בגולן טלקום כדי להשלים מהלך של מיזוג ראשון בשוק התקשורת כדי להקדים את מתחרותיה הוט ופרטנר שמנהלות ביניהן מו"מ למיזוג.

אומנם ניתן אישור סופי  אבל החברות רומזות כי למעשה הוסרו כל המכשולים והמו"מ הסתיים. כך תהיה סלקום חברת הסלולר הגדולה ביותר בישראל בהפרש ניכר מכל מתחרותיה. סלקום תהיה חברה עם 3.4 מיליון לקוחות ועוד 900 אלף לקוחות של גולן.

המיזוג בין סלקום לגולן טלקום מטיל בספק את המיזוג השני בשוק בין הוט ופרטנר. הוט כזכור הגישה הצעה לרכישת פרטנר והחברות מנהלות ביניהן מו"מ איטי בימים אלה. בשנה שעברה לא אושרה רכישת גולן על ידי סלקום, אבל השנה הבשילו התנאים עקב מצב הענף ונראה שהעסקה תאושר.

זה הישג ראשון וגדול לאבי גבאי, המנכ"ל הנכנס של סלקום, שנכנס רק לפני כחודש לתפקידו והוא מצליח להשלים מיזוג במהירות שיא, במקביל להשלמת מו"מ לפיטורי עובדים ותוכנית התייעלות בסלקום.

השאלה הגדולה היא מה יקרה מעתה והלאה בשוק התקשורת וכיצד הוא ייראה בעקבות המיזוג, ובעיקר איך הוא ישפיע על רמת המחירים בשוק, שנים ספורות בלבד אחרי הרפורמה של כחלון. כך או כך נראה שהמחירים יעלו והחברות לא יוכלו להמשיך לעבוד במחירים הפסדיים.

סלקום החברה היחידה שגובה מכם כסף כי לא החזרתם סים