תוכן ממומן    

ההנאה שברכישת רכב חדש

FREEPIK

אין כמו ההנאה שברכישת רכב חדש, בין אם הבחירה היא ברכב עירוני, ספורטיבי או רכב מסוגנן יותר. כל אחד יכול למצוא עצמו נמשך ומעוניין בסוג רכב קצת שונה. אולם היתרון של הרכבים ההיברידים כסטנדרט, כמו גם אחריות ההחזרה ואחריות החברה על חיי הרכב, יכולים לגרום לחיים להרגיש קלים, שקטים ורגועים יותר.

מה נחפש כמאפייני רכב חדש

סביר להניח שכאשר נבחר רכב חדש, אשר יידרש לענות על כל הקריטריונים החשובים לנו, בטיחות תהיה בראש סדר העדיפויות. בטיחות היא חשובה לכלל הצרכים בין אם מטיילים במדבריות או בתנאי שטח מורכבים ובין אם מדובר על נסיעה בעיר. במסגרת זו נרצה לחפש מצלמה וחיישני לייזר אשר יוכלו לתת הוראות אקטיביות לנהג לגבי מפגעים בדרך או סכנת התנגשות, אפשרות לבלימת חירום, מכונית כבדה וקשיחה אשר תצליח לספוג את הזעזוע והמכה אם זו תתרחש, כריות אוויר ועמידה במבחנים הכללים הנהוגים בשוק זה.

כמו כן, נרצה לחפש נוחות ברכב החדש שנקנה, הן מבחינת נוחות נהיגה והן מבחינת נוחות הנוסעים. על פי הדרישות האישיות שלנו מהרכב החדש, נדע האם אנו מחפשים רכב שיהיה רחב יותר מאחור, בעל תא מטען גדול או כזה אשר יכול לאפשר לנו לנסוע בנוחות בשטח ולעבור את כל אותם אתגרים להם אנו מחכים. ככלל רכב חדש אשר יענה על כלל הקריטריונים שבחרנו לנו יהיה זה אשר ייתן את התמורה הטובה ביותר למחיר אותו נידרש לשלם.

האם כדאי לרכוש רכב חדש או משומש?

לא תמיד רכב חדש יהיה עדיף מרכב משומש, מכיוון שישנם סיטואציות מיוחדות להם יתאימו בחירות אחרות. עם זאת, ישנה תחושת סיפוק שמגיעה עם נהיגה במכונית חדשה, כזו אשר הגיעה ישירות מהמפעל עם אפס קילומטרים וריח של רכב חדש ומשכר. אולם אין ספק כי גם הבחירה ברכב משומש, במיוחד כזה שנמצא עדיין תחת אחריות המפעל או כזה אשר לא עבר קילומטרים רבים עדיין, עשוי להיות אמין במידה הנכונה ובמחיר סביר יותר ממכונית חדשה.

לקניית רכב חדש יש מספר יתרונות ברורים שיש לשקול אותם בטרם ההחלטה בין האפשרויות השונות העומדות לפיתחכם. אחד מהיתרונות העיקריים של רכב חדש הוא עצם היותו חדש, כך שאתם יודעים בוודאות כי הוא לא עבר תאונה כלשהי, לא התגלו או היו לו שום בעיות מכניות ואף אחד עוד לא נהג עליו. בנוסף, הוא בעל מאפיינים חדשים יותר.  בעוד שקניית מכונית משומשת משנת 2017 למשל תגיע עם סטריאו משנת 2017, רכב חדש יוכל להתאפיין במערכות וטכנולוגיות חדישות ועדכניות יותר. כמו כן, כאשר הרכב הינו רכב חדש תוכלו להוסיף עליו את כל אותו מפרט בו תהיו מעוניינים כמו ספוילר אחורי, בקרת שיוט, ניווט, צבעים ועוד. לעומת זאת, כאשר תרכוש רכב משומש תידרש להתפשר על תכונות ומאפיינים מסוימים, כך שהוא לא תמיד יענה  באופן מדויק על הרצונות והצרכים.

עלות רכב חדש

אז מכיוון שקשה לדבר על עלותו של רכב חדש באופן גורף, והעלות תתבסס באופן ישיר על סוג הרכב וגודלו, אפשר רק לבדוק אם עלות זו אכן שווה את קניית הרכב החדש. יש לזכור שבעת רכישת רכב חדש, תוכלו להינות ממגוון הלוואות, שבעיקרן יהיו נוחות מבחינת ריביות ויאפשרו לכם לחלק את התשלומים. באופן כזה אתם גם נהנים מרכב חדש על כל יתרונותיו השונים, וגם לא נדרשים לשלם את כל עלות הרכב כבר בעת רכישתו.  שימו לב כי אתם יכולים לרכוש את הרכב גם בתנאים פיננסים אחרים ובלבד שתנאים אלו יתאימו לכושר ההחזר שלכם וליכולתיכם הכלכליות.