חדשות    

הוטרס מסתבכת בגלל משחק מילים גרוע

הוטרס, רשת המזון הסקסיסיסטית המעסיקה רק נשים בלבוש חושפני כמלצריות, מסתבכת  מכיוון לא צפוי. מלצרית אמריקאית זכתה בתביעה נגד מנהל הסניף של הרשת. כמו עסקים רבים גם בהוטרס ניסו לתמרץ את עובדי המסעדה  בתחחרת.  החברה קיימה תחרות מכירת בירות חודשית כשהפרס המובטח לזוכה היא טויוטה חדשה, לכאורה. הצעירה בת ה-26 זכתה במקום הראשון.

אלא כשהגיעה לקבל את הפרס, חשכו עיניה. היא הובלה תחילה מכוסית עיניים למגרש החניה שליד המסעדה. לאכזבתה כאשר הוסר כיסוי העיניים, היא גילתה  שלא זכתה ברכב חדש מסוג טויוטה (Toyota) אלא זכתה בבובה של "יודה" ממלחמת הכוכבים (Toy Yoda).

הצעירה כעסה, התפטרה מיד  מעבודתה והחליטה לתבוע את המעסיק באשמת הונאה. היא זכתה בתביעה וקיבלה סכום שלא פורסם. עם זאת אחד מעורכי הדין המעורבים מסר כי בסכום שקיבלה היא יכולה כעת להכנס לסוכנות רכב ו"לבחור איזה סוג של טויוטה שהיא רוצה".

זו לא המלצרית הראשונה שמגלה שעבודה בהוטרס יכולה להביא לה סכומי כסף גדולים. כך למשל קאט קול, נשיאת חברת Cinnabon, עבדה כמלצרית ב"הוטרס" במשך 15 שנה ואט-אט קודמה לתפקיד סגן נשיאה. היא הפכה למיליארדרית ופתחה רשת מאפים רווחית משלה. אפילו השתתפה בתוכנית "בוס בהסוואה" בארה"ב, כשהייתה בת 34 – המנהלת הצעירה ביותר שהשתתפה בתוכנית. לפני כשנה דיווחה הרשת על פתיחת סניפים של חללי עבודה בפחות מ-60 דולר לחודש.

טיפים למלצרים = שכר; יחוייבו בביטוח לאומי והפרשות סוציאליות; ומה עם המע"מ?

העבודה הראשונה שלי – איך מחליטים, איך מוצאים