לא רק הוט: פרטנר בוחנת רכישת גולן או אקספון
חדשות    

לא רק הוט: פרטנר בוחנת רכישת גולן או אקספון

מהודעה לבורסה של פרטנר עולה כי הוט הציעה להתמזג עמה במחיר של 19.11 שקל למניה, כלומר שווי של 3.6 מיליארד שקל לחברה, כ-20% מעל השווי הנוכחי בשוק.

פרטנר אוותה בדוח שהיא מעוניינת לרכוש כמה מתחרות בעצמה –  בעיקר גולן טלקום או אקספון של חזי בצלאל, במקום המיזוג עם הוט. פרטנר שכרה את שירותיו של גולדמן זאקס להוביל את המו"מ מול הוט ואת ארנסט אנד יאנג כיועץ. עם זאת, לא סביר שרשות התחרות תאשר לה לקנות מתחרות רק שנה לאחר שעסקה דומה של סלקום עם גולן לא אושרה.

בהודעה מציינת פרטנר כי "דירקטוריון החברה החליט לבחון את מכלול האפשרויות העסקיות העומדות בפני החברה, לרבות העסקה המוצעת או לחלופין המשך התפתחותה והתרחבותה העסקית הנוכחית של החברה כחברה עצמאית".

הוט שכרה את שירותיו של בנק מורגן סטנלי להוביל את המו"מ. הוט מניחה כי הסיכוי למילוי התנאים לעיסקה גבוהים, כולל אישורים של משרד התקשורת ורשות התחרות.ההצעה של הוט לרכישת פרטנר בשבוע שעבר הביאה לגל של הערכות לגבי מיזוגים נוספים בתעשיית התקשורת, כולל מיזוג אפשרי בין סלקום לגולן, שכבר נכשל פעם אחת.

HOT גם נערכת למאבק כדי לקבל אישור רגולטורי לביצוע העסקה, ושכרה את הכלכלן הראשי לשעבר של רשות התחרות, ד"ר שלומי פריזט, ואת עו"ד אבי ליכט, לשעבר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, השותף כיום במשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'.

יותר מצטרפים ל-we4g, יותר עוזבים את הוט

מיזוג הוט ופרטנר – הצרכנים ייצאו קירחים מכאן ומכאן