חדשות    

טסלה מחפשת עובדי בינה מלאכותית שרק סיימו תיכון

טסלה מודל 3

טסלה, שהפכה לשנייה בגודלה בשוק הרכב בשווי שוק ושברה את השיאים שלה, מחפשת עובדים, כך לפי הודעה של אילון מאסק, המנכ"ל המייסד, בטוויטר"

"גם אם אין לכם תואר מאוניברסיטה ורק סיימתם תיכון, זה לא ימנע מכם לעבוד בטסלה. בואו אלינו"

"הצטרפו אלינו לטסלה לעבוד בבינה המלאכותית!", צייץ מאסק שמשתמש בטוויטר על מנת לגייס עובדים לצוות. "מי שעובד במחלקה הזו מדווח ישירות אלי ואנחנו נפגשים/מתכתבים באימיילים ובהודעות טקסט כמעט כל יום". הדרישות הן "הבנה עמוקה" בבינה מלאכותית ובחינות תכנות קשות.

טסלה זקוקה לטאלנטים בתחום הבינה המלאכותית שיצטרפו לעבודה על תוכניות הרכבים האוטונומיים השאפתנית שלה. רכביה של טסלה בנויים עם חומרה הכרחית המציעה אפשרויות נהיגה אוטומטיות מסוימות ואפשרויות לנהיגה אוטונומית מלאה בעתיד, כך לפי אתר החברה. נכון לעכשיו, טסלה תמשיך להעסיק את העובדים במחלקת ה-AI באזור מפרץ סן פרנסיסקו בקליפורניה או באוסטין, טקסס

בינתיים טסלה הופכת את אלון מאסק, המייסד והמנכ"ל שלה, לאחד מעשרים עשירי העולם בלי לשלם לו סנט אחד. נסיקת המניה העלתה את שווי ההחזקה של מאסק, 19%, ב-16 מיליארד דולר ל-30 מיליארד דולר מתחילת השנה. כמו כן  הושגו כבר שני יעדים שיאפשרו למאסק לממש אופציות בשווי 1.8 מיליארד דולר. מאסק ויתר על משכורת ובחר בחבילת אופציות מסוכנת יחסית, שמהמרת ששווי השוק של טסלה יעלה ל-650 מיליארד דולר בעשר שנים. עכשיו, לאחר שהמניה עלתה בכ-400%, נראה שהיה שווה להמר והוא יכול לממש אותן.

שווי השוק של טסלה עקף את ה-100 מיליארד דולר – שנייה רק לטויוטה

מחירי טסלה בארץ יתחילו ב-300 אלף שקל

מכוניות טסלה עם לוחיות צהובות לראשונה בכבישי ישראל