חדשות    

יותר מצטרפים ל-we4g, יותר עוזבים את הוט

we4G, מותג הסלולר של חברת אקספון 018 שבבעלות חזי בצלאל, מגייס אליו הכי הרבה לקוחות גם בתחילת 2020. החברה סיימה את חודש ינואר עם גיוס חיובי של כ-4,300 לקוחות נטו – כלומר גיוסים בקיזוז נטישות, לא כולל לקוחות חדשים.

במקום השני והמפתיע  נמצאת סלקום עם גיוס חיובי של כ-1,300 לקוחות. במקום השלישי פלאפון עם גיוס חיובי של כ-850 לקוחות, ואחריה טלזר 019 עם גיוס שולי של כ-20 לקוחות. לאחריו, כלל החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: פרטנר איבדו  כ-900 לקוחות;  רמי לוי איבד כ-1,000 לקוחות; וגולן טלקום איבדה כ-1,300 לקוחות. בתחתית הטבלה בפער גדול מהמתחרות נמצאת HOT מובייל  איבד  כ-4,100 לקוחות.

בחודש נעים בין החרות בממוצע כ-200 אלף לקוחות בחודש. מבין ארבע החברות הגדולות, פרטנר ממשיכה להציג את שיעור הנטישה הנמוך ביותר שעמד בינואר על כ-36,650 לקוחות. לעומתה, HOT מובייל מציגה את שיעור הנטישה הגבוה ביותר שעמד באותו החודש על כ-41,250 לקוחות.

החברה משלמת גם על נטישת לקוח משום שמדובר בהכנסה שבוטלה וגם על לקוח חדש, משמע המחיר היה נמוך לעומת המתחרות והדבר מהווה ירידה בהכנסה.במחקר שפורסם לאחורנה בר ובודק את שביעות הרצון בחיי הלקוח, נשאלו הנסקרים האם הם שקלו לאחרונה לעבור לחברת סלולר אחרת. תשובה חיובית התקבלה על ידי 58% מלקוחות סלקום; 50% מלקוחות HOT מובייל; 44% מלקוחות פלאפון; ו-31% מלקוחות פרטנר. מעניין לציין שעל אף שביעות רצון נמוכה מכמה מהחברות הגדולות בכל זאת הצליחו להשיג גיוסי לקוחות ניכרים החודש.

סין: כל משתמש סלולר או אינטרנט חדש יחויב בסריקת פנים

שר התקשורת ממליץ: אנטנה סלולרית בכל בניין