שוק ההון    

הורדת דירוג לסטרווד ווסט לימיטד, מפעילת הקניונים בארצות הברית

מעלות הורידה את הדירוג לחברה בשל שחיקה של ענף הקניונים בארצות הברית

מעלות הודיעה הורדת הדירוג של סטרווד ווסט לימיטד, המנהלת 7 קנינים בארצות הברית,  בשל הגדרתה שחיקה בביצועים תפעוליים וכן  עדכון התחזית לשלילית בעקבות  צפי לשחיקה בביצועים הפיננסים. הדירוג ירד ל- ilA מינוס. וכן הורידה את  דירוג האג"ח ilBBB+.

עוד הודיעו בחברת הדירוג כי  בשנתיים הקרובות תימשך הירידה בהכנסה הלא תפעולית של החברה והעלייה בשיעורי ההיוון של הנכסים, שיובילו לשחיקה ביחסי הכיסוי של החברה ולעלייה במינוף.

כמו כן דיווחה כי תחזית הדירוג השלילית משקפת את הערכתם כי קיימת אפשרות שב-12 החודשים הקרובים החברה לא תעמוד ביחסי המטרה לדירוג הנוכחי, יחס מתואם EBITDA להוצאות מימון של מעל 3x.1 ויחס חוב לחוב והון עצמי עד 65% ,כתוצאה מהמשך שחיקה בביצועים התפעוליים של תיק הנכסים.

הסיבה להורדת הדירוג של סטרווד ווסט לימיטד היא המשך ההתדרדרות בביצועים התפעוליים שלה בשל התמורות בענף הקניונים בארה"ב. ענף זה ממשיך לעמוד בימים אלו מול אתגרים משמעותיים בעקבות המשך

צמיחה במכירות המסחר המקוון סחר אלקטרוני. הנפגעים העיקריים הם קניונים באיכות נמוכה יותר הסופגים ירידה בשיעורי התפוסה ובדמי השכירות הממוצעים, ועלייה בהוצאות התפעוליות על מנת לשמר את הקיים. מעלות חוזה את המשך הירידה שתתבטא בין היתר בדמי שכירות נמוכים, בדומה למתרחש בענף, לצד גידול בהוצאות התפעוליות בתחזית הציגה מעלות תרחיש חיובי ושלילי:

לפי התרחיש השלילי  ישקלו פעולת דירוג שלילית אם החברה בין היתר אם תחול הרעה בנזילות החברה. כמו כן, הודיעו שינקטו פעולת דירוג שלילית אם תחול התדרדרות נוספת בביצועים התפעוליים של החברה או ביכולתה לייצר תזרימי מזומנים כדי לשרת את החוב. להערכתם, תרחישים אלה ייתכנו אם ההרעה במגזר הקניונים בארה"ב תימשך ותחול ירידה בשיעורי התפוסה או ברווחיות.

התרחיש החיובי – מנגד, הודיעו שישקלו לשנות את תחזית הדירוג ליציבה אם החברה תצליח לשמור על יציבות תפעולית בעקבות התייצבות במגזר הקניונים בארה"ב, ותמשיך לשמור על נזילות הולמת ועל יחסי המטרה לדירוג לאורך זמן.

חברת סטרווד ווסט לימיטד פועלת בתחום הקניונים האזוריים בארה"ב, ותיק הנכסים שלה כולל שבעה קניונים הממוקמים בארבע מדינות ששוויים, נכון לספטמבר 2018 ,נאמד בכ-74.1 מיליארד דולר. החברה נשלטת על

ידי חברות קשורות לקבוצת Group Capital Starwood ,שנכון לספטמבר 2018 ,מנהלת תחתיה נכסים בשווי של כ-62 מיליארד דולר במגוון תחומים.

חיסכון לכל ילד – מה זה? ואיך תבחרו חיסכון מתאים?

ככה תשקיעו את הכסף שלכם לבד…

השקעה במניות או השקעה בדירה – מה עדיף?