חדשות    

החברה הממשלתית דירה להשכיר רכשה 120 דירות בנהריה ובכפר יונה

קרדיט : shutterstock

החברה הממשלתית "דירה להשכיר"  דיווחה אתמול על רכישת 120 דירות בכפר יונה ונהריה. בנק מזרחי יממן את שתי העסקאות  בהיקף כולל של כ-108 מיליון שקל לתקופה של עד 5 שנים.

90 מיליון שקל לפקויקט בכפר יונה

בכפר יונה רכשה החברה מבנה מחברת"יצחקי השקעות" הנמצא  בשכונת יפה נוף .כיום  הבניין  כולל  14 קומות ובהן  58 יחידות דיור בנות ארבעה וחמישה חדרים. תמורת המבנה תשלם דירה להשכיר לקבוצת יצחקי כ- 90 מיליון שקל.

69 מיליון שקל לפרויקט בנהריה

בנהריה, דירה להשכיר רכשה מחברת "סלע בינוי" שני בניינים בני 8 ו-9 קומות ובהם 61 יח"ד בנות שלושה וארבעה חדרים וכן חלל מסחרי בשטח של כ- 150 מ"ר. עבור הפרויקט תשלם החברה כ-69 מיליון שקל. הפרויקט בנהריה צפוי להתאכלס בעוד כשנתיים. שתי עסקאות הרכישה בוצעו לאחר שדירה להשכיר פנתה באמצעות קול קורא ליזמים, קבלנים ובעלי קרקעות ועודדה אותם להציע לה פרויקטים שונים.

מהי דירה להשכיר

דירה להשכיר היא חברה המשלתית לדיור ולהשכרה בבעלות מלאה של המדינה, שהוקמה על פי החלטת ממשלת ישראל לשם קידום נושא הדיור ובכלל זה הקמת דירות להשכרה

לפי מתכונת תוכנית "השכר ומהר", החברה רוכשת דירה להשכיר פרויקט מגורים בשלמותו, והופכת אותו לפרויקט להשכרה ארוכת טווח.  דירה להשכיר מקבלת  על עצמה כבר את השלב היזמי של הקמת הפרויקט וכן אכלוסו בשוכרים. השלב הבא הוא מכירת הפרויקט לגופים מוסדיים או לקרנות ריט למגורים, שיחזיקו וינהלו אותו כנכס מניב לאורך שנים.

מנכ"ל דירה להשכיר, יאיר טל, מסר כי "הפרויקטים המקודמים על ידי החברה בכל רחבי המדינה גם באזורי הביקוש וגם בפריפריה מציעים אלטרנטיבה לכל אותם זוגות צעירים הבוחרים שלא לרכוש דירה ומבקשים ליהנות מפתרון דיור המאפשר רמת חיים נאותה, מיקום בקרבה לאזורי התעסוקה והשירותים, הוצאה קבועה, יציבה, ללא הפתעות, לאורך שנים".

דירה להשכיר – איך מחפשים דירות? איך בוחרים דירה? על מה להתפשר ועל מה לא!

150 אלף יח"ד יבנו בפרוייקט דירה להשכיר; לפיד – "שינוי יסודי בשוק הדירות המקומי"