חדשות    

הכוונה בשוק ההון- ללמוד ולהשקיע בשוק ההון

יש דרכים שונות ללמוד ולהשקיע בשוק ההון, אבל הכי משתלם והכי חכם זה ללמוד דרך נסיונם של אחרים, ובדיוק בשביל זה יש לכם  שירותי הכוונה בשוק ההון שיעניקו את כל ההכשרה, המבוא העיוני והכלים המעשיים להצליח בהתמדה. יחד עם זאת ובמקביל לכל תמיכה שתקבלו, חשוב להבין שכל עשייה, בפרט עשייה בעולם הפיננסים מבוססת על למידה מתמדת, דיוק והסתגלות לתנאי השוק המשתנים.

שוק ההון הוא זירה מגוונת מאד, ובעוד שבנייה וניהול של תיק השקעות היא עבודה של מקצוענים, מקצועיות זה לא משהו ששמור למגדל השן בלבד. שירותי הכוונה בשוק ההון, אבל אפשר גם להשקיע קצת יותר מאמץ אישי וללמוד גם לבד בבית. נכון שזה יקח יותר זמן ובסופו של דבר כנראה גם יותר כסף על הפסדים בפועל שימנעו במקרה של לימודים מסודרים, אך בכל מקרה- מילת המפתח כאן היא למידה והתמדה בתהליכי הלימוד והיישום של האסטרטגיות והכלים החדשים שנרכשו לאורך הדרך.

5 עקרונות שיבטיחו שתיק ההשקעות שלכם יישאר מניב כל הזמן

בשנים האחרונות חברות ההשקעות הצליחו להוכיח מסוגלת משמעותית, או לפחות אלו שלא נבלעו ולא אחת מצליחות לייצר ללקוחות שלהן תשואה שנתית של 8-10%, אלו מספרים אסטרונומיים, אבל אפשריים. משקיעים עצמאיים לעומת זאת הצליחו לעשות גם בשנה החולפת שטלטלה את כולנו וגם בימים שבשגרה, בניהול סולידי גם תשואות של 30%. רווחים כאלה הם לא עניין של מזל, אלא של מתודולוגיית עבודה שיטתית, מסודרת, סבלנית, מודעת ובעיקר מגודרת. כמובן שחייבים להיות ערניים ולזהות את המגמות בזמן, לדעת להיכנס בזמן ולצאת בזמן. בסופו של דבר התשואה של תיק ההשקעות מתבססת בדיוק על היכולת הזאת- לדעת מתי לקנות ולדעת מתי למכור.

יותר ויותר אנשים במיוחד בשנה האחרונה מבינים את החשיבות של לקחת בחזרה את השליטה על הכסף שלהם ובצדק, אבל זה לא אומר שכדאי לוותר על הידע המקצועי. בסופו של דבר שילוב של אחריות ומעורבות אישית תוך היוועצות ושיתוף פעולה עם יועצים מנוסים שמומחים בתחומם יניבו את התוצאות הטובות ביותר. בין אם אתם בוחרים לשים את הכסף בבית השקעות ובין אם אתם מחליטים לנהל אותו לבד, המעורבות האישית והשימוש בייעוץ מקצועי מהווים את תנאי הבסיס להצלחה.

  1. ניהול תיק דמה
  2. בחירת אסטרטגיה והתמדה בה
  3. עבודה עם סטופ לוס
  4. ניהול יומן
  5. להתמיד ולכבד את השגרה

תתמידו, ואתם יכולים להצליח בענק.