חדשות    

הכנסות המובייל של LG ירדו ב-30% לעומת הרבעון המקביל, טכנולוגיית המיזוג והקירור צומחת

LG

ממשיכה לספק נתונים מאכזבים, בעיקר בגרת המובייל, טכנולוגיית המיזוג והקירור עולה

LG,תאגיד האלקטרוניקה פרסם דו"ח על הרבעון הראשון של השנהו הבשורות לא כל כך טובות;. חטיבת המובייל בעיקר ממשיכה להיפגע, והציגה הכנסות של כ-1 מיליארד דולר, וירדה ב-30% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה וב-11% ביחס לרבעון הקודם.

סך ההכנסות הוא  13.2 מיליארד דולר והרווח תפעולי הוא כ-810 מיליון דולר, נתונים נמוכים לעומת הרבעון הקודם. שיפור קל בכל זאת נרשם בהכנסות התפעוליות שצמחו בכאחוז. ביחס לרבעון שעבר.

, מכשיר הדור החמישי הבולט שלה וי 50, צפוי להגיע לשווקים ברבעון הנוכחי. בנוסף הודיעה החברה תעביר את קווי הייצור שלה מקוריאה לווייטנאם בניסיון לצמצם עלויות ייצור.

הבעיה של אל ג'י היא שאין לה מוצר דגל שמבדל אותה בצורה טובה מהמכשירים המתחרים; כמו, סמסונג שהצליחה להפוך את המסך המתקפל לטכנולוגיה שמזוהה עימה,  או וואווי בתחום הצילום, ועוד

גם חטיבת הבידור של החברה דיווחה על ירידה של כ-3% במכירות בהשוואה לרבעון המקביל, לטענת החברה בגלל מחסור באירועי ספורט גלובליים, הרווח שלה עמד כ-308 מיליון דולר. בינתיים החטיבה שמצליחה להציל את החברה היא זו של מכשירי החשמל ומיזוג האוויר. זו רשמה רווח תפעולי של כ-647 מיליון דולר מה שמייצג צמיחה של כ-11% בפעילות.

אם בעבר LG היתה חלוצה תחום הצילום במובייל, עם ה-G3 בעל המיקוד מבוסס הלייזר וה-G4 שסבל מבעיית חומרה חמורה שהרסה לחברה את התדמית. ניסיון לבנות לעצמה תכונה ייחודית עם ה-G5 המודולרי או סדרת פאבלטי ה-V לא הצליחה. כיום התכונה הייחודית היחידה שיש ל-LG להציע היא איכות סאונד משובחת בזכות ממירי DAC מובנים – אך מדובר בתכונה שלא מספיקה כדי להפוך את המגמה.

LG מציגה: סמארטפון שקורא כלי דם

נחשף G8 של LG -איפה הם החביאו את הרמקול

גוגל נכנסת לשוק הסמארטפונים הזולים – מי מחכה לה