מובייל וגאדג'טים    

נחשף G8 של LG -איפה הם החביאו את הרמקול

מעודכן ל-02/2019

  מדליף העל OnLeaks, , חשף את ה-G8, סמארטפון הדגל הבא של LG, בתמונות ראשונות.

הטלפון, שצפוי להיחשף בתערוכה, דומה לקודמו, ה-G7,  בניגוד לטלפונים קודמים בדגם, בזה אין רמקול חיצוני. לא ברור אם השמע הועבר לחריץ שקשה לראות בתמונה או ש-LG הטמיעה מנגנון שמע מתחת לזכוכית המסך,.

. אם הצליחה LG לפצח את הטכנולוגיה ששיאומי ואחרות לא הצליחו, יוכל ה-G8 ילאפשר צליל משטח פנים גדול, ואולי להביא חידוש בולט בתחום האודיו.

 גם לו מצלמה כפולת עדשות בחזיתו ובמסך שאינו נטול שוליים בדומה לדגמים האחרונים של וואווי וסמסונג.  עוד אפשר לראות סורק טביעות האצבעות בגב. ההערכות הן שלטלפון יהיו מסך בגודל 6.3 אינץ', מעבד הסנאפדאגון 855 של קוואלקום ו-6 גיגה-בייט של זיכרון פעולה, מצלמות 16 ו-20 מגה-פיקסל בגב וסוללת 3,300 מיליאמפר-שעה.

LG, לא מאשרת ולא מכחישה את ההערכות. החברה מחפשת עכשיו שחקן שיחזיר אותה לשוק המובייל, לאחר שנים של האטה. בעבר כשל ה-G5
 ן
לאחרונה הציגה LG טיזר למכשירים שלה עם הכיתוב להתראות למגע. הדבר מרמז על כניסתן של מחוות שלא יצריכו מגע במסך, למשל הוראה בקול או .
תנועה
בעבר העיתון הקוריאני The Investor דיווח כי LG מתכוונת להציג ללקוחות עסקיים את הסמארטפון המתקפל שהיא מפתחת. זה יקרה מאחורי דלתיים סגורות בביתן הפרטי של החברה – בדומה למה שעשתה סמסונג בתערוכת CES בלאס וגאס.

לפי ההערכות LG תציג מכשיר נוסף, מלבד ה-G8, שיהיה בעל שני מסכים, מקדימה ומאחור. דובר מטעם החברה מסר: "חוץ מהמכשיר החדש בסדרת ה-G – שייתכן שיקראו לו G8 – עדיין לא הוחלט סופית אילו דגמים ייחשפו בתערוכה בפברואר".

הגאדגטים הכי חכמים לבית

 

AdvertismentPowered by Uponit