חדשות    

המטרה – להגדיל את ההון; הדרך – לחסוך ולהשקיע!

המטרה שלנו, כאן באתר היא לעזור לכם, להגדיל את ההון – מצד אחד לחסוך בדמי ניהול, לחסוך בתשלומי המשכנתא, לחסוך בביטוחים ועוד. מצד שני, להציג בפניכם את אפשרויות ההשקעה השונות כדי להרוויח ולהגדיל את ההון.

בעידן הנוכחי ישנן מספר דרכים להגדיל את ההון האישי אותו צברתם ועל מנת להצליח במשימה, עליכם להכיר, בין היתר, את הדרכים ולבצע את המהלכים בצורה הטובה ביותר. בין אם אתם מנהלים עסק ובין אם אתם שכירים המרוויחים סכום ידוע מראש, אתם יכולים להגדיל את ההון מבלי לעשות שעות נוספות כשכירים ומבלי להרחיב את הפעילות העסקית כעצמאים. הסוד הראשון והבלתי מתפשר להגדלת ההון היא התנהלות פיננסית נכונה ומבוקרת לכל אורך הדרך.  יש מספר שיטות לכך, וזה לא תמיד עובד ומתאים לכם – זו כמו דיאטה, צריך לבדוק ולחפש הרבה, ולבסוף זה תופס – יש שיטה שאתם זורמים איתה. נציג כאן שיטה אחת, שמסתבר שיש לה אוהדים רבים, זה עובד כך – 

המטרה – בכל שנה עליכם להגדיל את סך כל ההון שלכם ב 5-10% לכל הפחות

אם נצא מנקודת הנחה שאתם מרוויחים X בכל שנה, הרי שהמטרה בשנה הבאה היא להכניס עד X+10%, אחרת בפועל, אין אתם מגדילים את ההון אלא להיפך ובמקרה הטוב אתם נשארים באותו המצב. כדי להגדיל את ההון מעבר לאחוזים מדודים, אתם צרכים לקחת "סיכונים" מחושבים בעסקים ואף במסחר בשוק ההון, בין אם זה השקעה בניהול תיקי השקעות, השקעה בבורסה באופן עצמי,מסחר במט"ח השקעה בקרנות נאמנות, השקעה בנדל"ן בחו"ל  ועוד.

  • שיתופי פעולה – אם אתם מנהלים עסק קטן וגדול אחר, חשוב ליצור קשרי עבודה ושיתופי פעולה מגוונים אשר יאפשרו לכם להרחיב את סל המוצרים והשרותים ללא השקעה נוספת בהתרחבות העסקית. שיתופי פעולה הם הסיכון המינימאלי ביותר אותו אתם לוקחים כבעלי עסקים, אך מאידך אתם פותחים לעצמכם דלתות להגדלת הרווחים בטווח הקצר והארוך גם יחד.

  • חסכונות – כדי לצבור הון בכל שנה, חשוב להחזיק בחסכונות אשר עתידים להניב תשואות. חיסכון לטווח ארוך על פי רוב יניב לכם תשואה נחמדה, אך בכדי שהיא תהיה משתלמת, חשוב לבחור באפיק חיסכון בהתאם ליכולותיכם הכלכליים אל מול הרווח העתידי והסיכון בחיסכון. על פי רוב, ככל שהתשואה אותה תקבלו עבור החיסכון תהיה גבוהה יותר, כך הסיכון יהיה גדול יותר ועל כן חשוב שתקחו בחשבון את כלל הפרמטרים.

  • נכסים – גם נכס היא השקעה שעתידה להניב לכם תשואה גבוהה. אם יש ברשותכם כסף פנוי, נכון שתנתבו אותו להשקעה בנכס, כך שתוכלו להניב הכנסה קבוע בכל אחד מחודשי השנה באמצעות השכרת הנכס או לחילופין מכירתו בעלות גבוה מזו ששילמתם עבורו.

  • שוק ההון – אם אתם מכירים את שוק ההון או מעוניינים להכיר אותו, אתם בהחלט יכולים לקחת בחשבון רווחים עתידיים, אך זאת בתנאי שלמדתם להתנהל נכון ולהשקיע באפיקים הנכונים, אחרת פנו לסיוע של בעל מקצוע מומחה בתחום שיבצע עבורכם את הסחר הנבון ביותר.

לסיכום: ישנן דרכים מגוונות להגדיל את ההון האישי אותו צברתם ועל מנת לבצע זאת בהתאם ליכולתכם, נכון להכיר את כלל האופציות ולהתנהל בחוכמה, תוך בחירת האפיק המשתלם ביותר עבורכם. זכרו כי מה שמתאים לאחד לא בהכרח מתאים לאחר.