חדשות    

המלחמה בפקקים: למגדל רוגובין תדהר יוספו עוד שבע קומות

מגדל  רוגובין ותדהר צפוי לתוספת של 7 קומות. מדובר במגדל שנמצא ברחוב מנחם בגין במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. בסך הכול יוספו 6,000 מ"ר לכ־20 אלף מ"ר ב-32 קומות כיום.

זו תוספת קומות שנייה לאחר תוספת של 15 קומות שבוצעה בעבר לבניין המקורי, שהיה בן 17 קומות בלבד. למרות קומות המשרדים שנוספו, לא יוספו מקומות חניה במטרה לעודד את השימוש ברכבת או בתחבורה ציבורית, במקום הרכב הפרטי.

המטרה של הוספת קומות בכמה מגדלים בבורסה, הקרובה לרכבת ולקווי אוטובו רבים,ס  היא להשתמש במבנים קיימים כדי לצמצם את הנסיעה בכרב הפרטי

תוספות קומות אחרות שאושרו הן לבניין הראל ברחוב אבא הלל סילב,  בית גיבור ספורט ברחוב מנחם בגין בשמונה קומות ל־37. בשנים האחרונות רמת גן מאשרת כמדיניות תוספת של קומות באזור הזה, וכיום היא מקדמת תוכנית מתאר שתאפשר להכפיל פי שלושה את שטח המשרדים במתחם על ידי תוספת קומות בעיקר לבנייני המלטשות הישנים.

מגדל רוגובין נמצא על איילון. במגדל  נכון להיום34  קומות, לובי, מאות מקומות חנייה, שני מבואות, מעליות מהירות לשירות המשרדים, 4 מעליות בכל מבואה, שטח קומת משרדים בן 1,050 מ"ר וחלונות גבוהים המשקיפים אל נוף תל אביב המרהיב.

לאחרונה נודע כי חברת חללי העבודה השיתופיים מיינדספייס (Mindspace) תקים חלל עבודה חדש במגדל  הבורסה ברמת גן. החברה שכרה מהיזם קובי רוגובין ארבע קומות בשטח של 4,120 מ"ר.

השטח של מיינדספייס יהיה בקומות 7־10. מדובר בקומות שאכלסו עד לאחרונה את משרדי מטה בנק אוצר החייל שנמכרו לקובי רוגובין, אחד מיזמי המגדל בתמורה לכ־82 מיליון שקל. דמי השכירות במגדל עומדים על 90־100 שקל למ"ר.

חברת מיינדפלייס תקים חלל עבודה משותף ברמת גן בשטח 4,120 מ"ר