חדשות    

חברת מיינדפלייס תקים חלל עבודה משותף ברמת גן בשטח 4,120 מ"ר

מיינדספייס, חברת חללי העבודה המשותפים,   תקים חלל עבודה חדש במגדל רוגובין תדהר ברחוב מנחם בגין במתחם הבורסה ברמת גן. החברה שכרה מקובי רוגובין ארבע קומות בשטח של 4,120 מ"ר.

מתוך 34 קומות  מיינדספייס תתפוס את קומות 7־10. עד עתה היו במקום משרדי מטה בנק אוצר החייל ואלו נמכרו לקובי רוגובין, אחד מיזמי המגדל בתמורה לכ־82 מיליון שקל.

 מיינדספייס  מתכוונת להתחיל בשיפוץ מיד כדי שתוכל לפתוח את הסניף עד סוף השנה. למתחם יכולים להינכס 640 חברים, ולפי יותם אלרואי, מייסד ומנכ"ל משותף של מיינדספייס, לפחות חצי מהשטח יוקצה לחברות בינוניות וגדולות.

עוד הוסיף אלרואיי: "להערכתי, ההבדלים במחיר בין הסניף בבורסה לזה ברוטשילד לא יהיו משמעותיים, מאחר שהמחירים במגדלים החדישים ברמת גן עלו והם די דומים”.
דמי השכירות במגדל עומדים על 90־100 שקל למ"ר
עוד על מיינדספייס
הסניף ברמת גן זה הסניף הרביעי של מיינדספייס בישראל ומספר 29 בעולם. לרשת שני סניפים בתל אביב, ברחוב רוטשילד ובאחד העם (בניין הבורסה לניירות ערך לשעבר), ובהרצליה.מיינדספייס מחזיקה בסניפים בערים נוספות בעולם, כגון סן פרנסיסקו, וושינגטון הבירהֿ, לונדון, אמסטרדם, ברלין, המבורג, מינכן, פרנקפורט וורשה.
מיינדספייס הוא מתחם עבודה המיועד ליזמים, חברות קטנות, מעצבים, יוצרים ועוד. חברי הקהילה של מיינדספייס נהנים מאינטרנט מהיר, ריהוט משרדי, מכונות צילום, מטבח מאובזר, חדרי ישיבות בגדלים שונים ואופניים לשימוש חופשי. המקום מעיד על עצמו כי הוא מתחם עבודה שיתופי ויצירתי, המאפשר לעובדים במתחמו לעבוד ביעילות ולמקסם את יכולותיהם בראש שקט.
יתר על כן, חברי מיינדספייס נהנים מאירועים מגוונים, הרצאות, סדנאות, happy hour שבועי ועוד מגוון פעילויות המעודדות יצירת קשרים עם אנשים וחברות מובילות בסצינת ההייטק והחדשנות
מיייסדי מיינדספייס, דן זכאי (39) ויותם אלרואי (39), הם חברים מאז כיתה ב', שגדלו בשכונת רמת אילן בגבעת שמואל. זכאי ואלרואי הם גם בוגרי בית הספר למשפטים ומינהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה, ותואר שני במינהל עסקים MBA באוניברסיטאות שיקגו ונורתווסטרן בארה"ב. הניסיון התעסוקתי הביא אותם למקומות שונים, זכאי עבד כבנקאי השקעות בבנק HSBC ובליהמן ברדרס, ולאחר מכן ייסד בישראל חברה העוסקת בתחום האנרגיה הסולארית, בעוד אלרואי שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי בשח"ל ובחברת רובו-טים. בינתיים, שוק חללי העבודה המתפתח בחו"ל, הביא את השניים לאחד כוחות ולהקים את הסניף הראשון של מיינדספייס בישראל.
בניגוד ל-wework מיינדספייס שומרת על פרופיל ציבורי נמוך יחסית מאז הוקמה ב-2014, אך היא פועלת כבר ביותר מ-13 ערים וביותר מ-7 מדינות ומפעילה 28 מתחמים בהיקף כולל של מעל 95 אלף מ"ר. החברה הכפילה את מספר המתחמים שלה בתוך שנה, וכיום מונה קהילת המשתמשים של החברה כ-14 אלף חברי קהילה ברחבי העולם עולם. בין החברות המשכירות ממנה עמדות ומשרדים נמנות מייקרוסופט, סמסונג, אקספדיה, ספוטיפיי, טאבולה, ברקליס בנק, בוקינג.קום, אגודה ועוד. החברה מתבססת על זיהוי מוקדי פעילות במיקומים מרכזיים בערים, כמו מתחם ברחוב רוטשילד בתל אביב. מיינדספייס חותמת על חוזי שכירות של לפחות 10 שנים עם בעלי הנכסים. מלבד אירופה, החברה פועלת גם במתחמי עבודה בווושינגטון די.סי ובסן פרנסיסקו . רק לאחרונה נכנסה למתחמים ברומניה ובהולנד.
חללי עבודה משותפים ברמת גן
ברמת גן לבדה פועלים 13 חללי עבודה משותפים,  רובם בסביבת הבורסה, ובהם אופיקס פור יו, הקיבוץ בבורסה, הייבי רמת גן ו ושני חללים של ריג'ס. לצד חלל עבודה חינמי לצעירים מטעם העירייה – הקומה השנייה. כך שמיינדספלייס נכנסת לתחום תחרותי יותר ויותר, אך נראה שפניה, להבדיל מרוב החללים, מיועדים לחברות הגדולות.