פיקדונות    

הפיקדונות הנבחרים של מזרחי טפחות לינואר 2015

כל הפיקדונות המועדפים של בנק מזרחי - פומלית, פיטנגו, ליצ'י, לזמן קצר , לתקופה ממושכת; ריבית קבועה, ריבית משתנה, ריבית צמודה - מבחר של אפשרויות!

הבנקים מתמודדים ומתחרים על הכיס שלכם – הם מציעים לכם עוד פיפס של אחוז בפיקדונות כדי שתעברו אליהם. אולי זה כדאי, צריך לבדוק את מכלול התנאים שנותן כל בנק ובנק. לא בטוח שהפיקדונות והריבית עליהן הם הסיבה שבגללה צריך לעבור. אחרי הכל – מדובר בריבית קרובה בין כמעט כולם, ומדובר בריבית נמוכה מאוד. כשהריבית תעלה זה כבר יהיה משהו אחר, אז המרווחים בין הבנקים יעלו – בינתיים זה באותה סביבה, אם כי לפעמים יש בנקים שמרשים לעצמם לתת יותר.

הנה רשימת הפיקדונות הנבחרים של בנק מזרחי טפחות לתחילת שנת 2015. בסה"כ מדובר בהצעות לא רעות בהינתן ריבית בנק ישראל – 0.25%, וריבית הפריים שבהגדרה שווה לריבית בנק ישראל בתוספת 1.5% –  1.75%.

פיטנגו ריבית קבועה וריבית פריים , פיקדון זמין לשנתיים. מדובר בפיקדון לשנתיים המשלב שני מסלולי ריבית – שנה ראשונה ריבית קבועה, שנה שנייה ריבית משתנה בהתאם לריבית הפריים. שיעורי הריבית – 0.5% בשנה הראשונה, בשנה השנייה פריים מינוס 1.65%. בהנחיה שהריבית אכן תעלה במהלך השנה, אזי  הריבית בשנה השנייה יכולה להיות מעניינת (תלוי כמובן בכמה תעלה ריבית הפריים).

סכום המינימום להפקדה – 50 אלף שקל (מספר הפיקדון בבנק – 272).

פיקדון נוסף – רימונים קבועה לשנה – פיקדון שקלי לא צמוד לשנה בריבית קבועה שמותנית בהישארות הלקוח עד לתום התקופה. ניתן למשוך כסף מפיקדון זה מתום שבוע, במהלך כל יום ללא קבלת ריבית.

שיעור הריבית במשיכה – 0.01%, אבל אם נשארים לאורך התקופה (שנה) מקבלים – 0.36%.

סכום המינימום להפקדה – 50 אלף שקל (מס פיקדון – 187).

פיקדון נוסף – ליצ'י קבועה ל-6 שנים. פיקדון זה הוא פיקדון שקלי לא צמוד ל-6 שנים בריבית קבועה. תחנות היציאה – אחת לשנה מתום שלוש שנים. הריבית בשלוש השנים הראשונות – 1.6%; בשנה הרביעית 1.7%, בשנה החמישית 1.8%; בשנה השישית 1.9%.

סכום המינימום להפקדה – 50 אלף שקל (מס פיקדון בבנק – 175).

פיקדון צמוד שמציעים בבנק מזרחי טפחות, הוא פיקדון פומלית מדד ל-2.5 שנים. מדובר בפיקדון שקלי צמוד ל-2.5 שנים בתוספת ריבית קבועה, ללא תחנות יציאה. הריבית בפיקדון – 0.5%.

סכום המינימום להפקדה – 50 אלף שקל (מס חשבון – 342).

אפשרות נוספת עם הצמדה למדד, שמציע בנק מזרחי טפחות היא פיקדון ליצ'י מדד ל-4 שנים. פיקדון שקלי צמוד ל-4 שנים בריבית קבועה. תחנות היציאה מדי שנה. שיעור הריבית בפיקדון ליצ'י מדד ל-4 שנים – בשנה הראשונה: 0.35%; בשנה השנייה 0.4%, בשנה השלישית 0.45%, ובשנה הרביעית 0.5% .

גם כאן סכום המינימום להפקדה 50 אלף שקל (מס פיקדון בבנק – 378).

פיקדון צמוד אבל ללא תחנות יציאה שמציעים במזרחי טפחות הוא פיקדון פומלית מדד ל-4 שנים. פיקדון זה הוא פיקדון שקלי צמוד למדד ל-4 שנים בתוספת ריבית קבועה, אך כאמור ללא תחנות יציאה. שיעור הריבית כאן הוא 0.75%, מעל הפיקדון שבו יש תחנות יציאה – משמע, אם אתם יכולים לסגור את הכסף לתקופה של 4 שנים ולא יהיה להם צורך באפשרות יציאה, הפיקדון הזה אטרקטיבי לכם יותר – הריבית בו גבוה יותר.

גם בפיקדון סה סכום המינימום – 50 אלף שקל (מס פיקדון – 334).

פיקדון נבחר נוסף ואחרון שמציעים במזרחי טפחות ללקוחות שלהם הוא פיקדון ליצ'י מדד ל-6 שנים. פיקדון זה הוא שקלי צמוד ל-6 שנים, תחנות היציאה הן אחת לשנה מתום שלוש שנים. הריבית בשלוש השנים הראשונות – 0.6%, הריבית בשנה רביעית 0.7%; הריבית בשנה חמישית – 0.8%, הריבית בשנה שישית – 0.9%.

בדומה לכל הפיקדונות הנבחרים של מזרי טפחות, גם כאן סכום המינימום הוא 50 אלף שקל (מס הפיקדון בבנק – 356).

בכל החשבונות אגב, אין הגבלה/ תקרה על סכום המקסימום.

מדריכים וכלים פיננסים:
מדריך פיקדון כל מה שצריך לדעת על פיקדונות לפני שמשקיעים בהם
מק"מ (מלווה קצר מועד)כל מה שצריך לדעת והאם הוא מהווה אלטרנטיבה לפיקדוןנות שקליים?
פיקדונות הבנקיםעדכון של פיקדונות הבנקים
פיקדון מובנהמדוע זאת אפשרות מעניינת  להשקיע את הכסף
פיקדונות מובניםעדכון של פיקדונות מובנים
 מחשבון פיקדוןככה תוכלו לדעת כמה יהיה לכם בסוף תקופת ההפקדה