חדשות    

הפך למסורת: עובדי אינטל ישראל יקבלו גם השנה בונוס בגובה שלוש משכורות

מפעל אינטל; דובר אינטל: קובי בכר
מעודכן ל-01/2020

החברה פרסמה שלשום את דוחותיה לסיכום הרבעון הרביעי, לפיהן הכנסותיה עלו על התחזיות והגיעו ל-20.2 מיליארד דולר ■ זו השנה השישית שבה משלמת החברה בונוס לעובדיה

חברת אינטל ישראל צפויה לחלק גם השנה לעובדיה בונוסים נאים בגובה של כשלוש משכורות. זו השנה השישית שעובדי החברה נהנים מבונוסים כאלה.

ביום חמישי האחרון פרסמה אינטל את דוחותיה לרבעון הרביעי של שנת 2019, ומהם עולה שהכנסותיה ברבעון עמדו על 20.2 מיליארד דולר – וזאת לעומת צפי ל-19.2 מיליארד דולר ונתון של 18.7 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד. כמו כן, הרווח הנקי עמד על 6.9 מיליארד דולר, לעומת 5.2 מיליארד דולר אשתקד. אמש עלתה המניה ב-8.1% במסחר בניו יורק.

אינטל מעסיקה כ-12 אלף עובדים בישראל – בחיפה, ירושלים, קריית גת ומקומות נוספים. בדצמבר האחרון פרסמה אינטל הודעה על רכישת חברת השבבים הישראלית הבאנה לאבס של היזם אביגדור וילנץ בעלות של 2 מיליארד דולר. הבאנה, שנוסדה ב-2016 גייסה 120 דולר – בין השאר מזרוע ההשקעות של אינטל.

הבאנה לאבס היא מפתחת מעבד לאימון בינה מלאכותית, שמתחרה בחברה המובילה בתחום אנבידיה. הרכישה תשמש את החברה האמריקאית לחיזוק קו מוצרי הבינה המלאכותית שלה ולהאצת מאמציה בתחום.

מאינטל ישראל נמסר: הבונוסים ניתנים לרוב עובדי החברה והם משקפים את הצלחת החברה ורווחיות.

יו"ר חדש לאינטל העולמית ובארץ בניין חדש

איזון בין חיי בית לעבודה – האם קיים בישראל?