חדשות    

הפרילנסרים של Fiverr הרוויחו מעל שני מיליארד דולר מאז הקמתה

מעודכן ל-05/2021

בפברואר 2020 הודיעה החברה כי חברי הקהילה שלה הרוויחו יותר ממיליארד דולר מיום שהוקמה לפני כעשור, ומאז – תוך קצת יותר משנה – הוכפלו הרווחים מזירת המסחר

חברתFiverr  מודיעה היום כי חברי קהילת הפרילנסרים שלה, המוכרים שירותים דיגיטליים באמצעות הפלטפורמה, הרוויחו יחד מעל שני מיליארד דולר במצטבר, מאז הקמת זירת המסחר בשנת 2010. בחברה מציינים כי רווח של מיליארד דולר נרשם בתוך קצת יותר משנה, שכן בפברואר 2020 הודיעה החברה כי חברי הקהילה שלה הרוויחו מעל מיליארד דולר במהלך העשור מאז הוקמה החברה.

Fiverr שנוסדה כאמור לפני למעלה מעשור, היא פלטפורמה שמחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים מיומנים, המציעים שירותים דיגיטליים ביותר מ-500 קטגוריות ותשעה ורטיקלים –  בהם עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידאו, אנימציה ועוד. ב-12 החודשים שהסתיימו ב-31 במרץ 2021, יותר מ–3.8 מיליון לקוחות רכשו באמצעות הפלטפורמה מגוון רחב של שירותים מפרילנסרים ביותר מ-160 מדינות ברחבי העולם.

בעוד שמשבר הקורונה הכה בחברות ברחבי העולם ואילץ חברות לפטר עובדים רבים,  פייבר שייכת לאותן חברות יחידות סגולה שלא רק שלא נפגעו מהמשבר אלא אף קיבלו דחיפה רבת עוצמה קדימה. תקופת הקורונה הביאה עמה פריחה לתחום הפרילנסרים והגדילה לאין ערוך את השימוש בפלטפורמה של פייבר, שמחברת בינם לבין ארגונים שזקוקים לביצוע פרויקטים.

בשעה שפלטפורמת Fiverr כולה צמחה מאוד במהלך השנה האחרונה, בחלק מהקטגוריות ניכרה צמיחה גדולה במיוחד, והרווחים לפרילנסרים בהן הם הגדולים ביותר, ברשימה זו נמנות הקטגוריות: פיתוח מסחר מקוון, איור, ארכיטקטורה ועיצוב פנים, קריינות, גרפיקה עבור סטרימרים ועוד.

בשנה האחרונה הגיע מספר המצטרפים החדשים לפלטפורמה של Fiverr לשיא, בין שנרשמו במטרה  לייצר מקור הכנסה חדש ובין שביקשו להפיק רווחים מכישוריהם, תוך שהם מבלים יותר זמן בבית. יזמים המשיכו להשתמש בפרילנסרים מוכשרים לעזרה בבניית חברות חדשות ובעלי עסקים קטנים פנו אליהם כדי לעבור טרנספורמציה דיגיטלית ולהסתגל לצרכים המשתנים של הלקוחות. עבודה עם פרילנסרים הוכיחה את עצמה כמשאב שלא יסולא בפז עבור עסקים ברחבי העולם, וההכנסות של הפרילנסרים  מוכיחות זאת בבירור. בתוך קצת יותר משנה פרילנסרים של Fiverr השוו את סכום ההכנסות שהרוויחו דרך הפלטפורמה במשך העשור האחרון.

מייסד ומנכ"לFiverr, מיכה קאופמן, מסר בעקבות הדיווח: "אבן דרך משמעותית זו מסמלת את האמון הגובר של עסקים וחברות  בעבודה עם פרילנסרים בשנה האחרונה. הצמיחה המהירה של Fiverr מצביעה על העובדה כי עסקים וחברות רואות את היתרון בשילוב פרילנסרים בארגון. הגמישות, המהירות ורמת המקצועיות שבה הם מבצעים את המשימות מאפשרת פתרונות מהירים, יעילים וחסכוניים. העבודה מרחוק במהלך המגיפה הוכיחה את יעילותה והצלחתה ועל כן, אני מאמין כי היא כאן כדי להישאר".

אלה השירותים המבוקשים ביותר בפייבר בשנת הקורונה

מה זה "פייבר"ואיך הוא יכול לעזור לכם להרוויח כסף כפרילאנסרים – וגם לחסוך?