חדשות    

הרצליה: גב-ים רכשה בניין בשטח של כ-3,600 מ"ר תמורת 60.5 מיליון שקל

פארק גב-ים הרצליה צפון – צילום: גיא מדור

הנכס החדש שיתווסף לכ-260 אלף מ"ר נכסים מניבים של החברה באזור התעשייה הרצליה פיתוח הוא חלק בלתי נפרד מפארק גב-ים הרצליה צפון עם רכישתו, תושלם הבעלות במתחם וגב-ים תוכל לפעול לניוד הזכויות הנוספות במגרש לטובת המתחם כולו

חברת הנדל"ן גב-ים הודיעה היום (א׳) על רכישת נכס נוסף, בניין ברחוב המדע 14, הממוקם בצמוד לפארק גב-ים הרצליה צפון. המבנה בשטח של כ-3,600 מ"ר, נבנה על מגרש בשטח של כ-1.1 דונם, והוא כולל פוטנציאל לזכויות בנייה נוספות בהיקף של כ-3,000 מ"ר בייעוד תעסוקה.

הנכס נרכש על-ידי גב-ים מחברה פרטית בבעלותו של מורי ארקין, ובתמורה לו תשלם גב-ים סך של 60.5 מיליון שקל, בתוספת מע"מ כחוק.

הנכס יתווסף לכ-260 אלף מ"ר נכסים מניבים בבעלות גב-ים באזור התעשייה הרצליה פיתוח, הכוללים את מרכז גב-ים הרצליה בדרום, פארק גב-ים הרצליה צפון, קמפוס אפל (גב-ים O2).

לגב-ים נכסים מניבים בהיקף של למעלה ממיליון מ"ר, מתוכם כ-260 אלף מ"ר בהרצליה, בשלושה מתחמים הנמצאים בתפוסה מלאה, בבניינים CLASS A פרימיום, בהן שוכרות, בין היתר, חברות טכנולוגיה בינלאומיות וישראליות בקדמת הטכנולוגיה. לקוחות Top Tier, הכוללים את אפל, מייקרוסופט, Dell-EMC, GM, NSO, פייזר, מדטרוניק, PTC, ערוץ הספורט, זרטו, וורוניס ואחרים.

בימים אלו מקדמת החברה את הרחבת פרויקט גב-ים O2 בהרצליה, בשטח כולל של כ-45 אלף מ"ר (כולל חניונים).

גב-ים יוצגה בעסקה על ידי עוה"ד שמואל פלגר ואסתי מלכה ממשרד גולדפרב זליגמן ושות'. את המוכרת ייצג עו"ד דוד כהן ממשרד גרוס ושות'.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר: "גב-ים שמה לעצמה כיעד להגדיל את פעילותה ואחיזתה באזור התעשייה הרצליה פיתוח, שוק חזק ורווי ביקושים, שצפוי להתחזק ולצמוח בשנים הקרובות, כחלק מתהליך מובנה באזור זה. שוק המשרדים בהרצליה מוביל ועומד בחזית, ומהווה עוגן מרכזי בליבת תאגידי הטכנולוגיה הגדולים בעולם.

אנו מאמינים כי שיווק נכס זה יהיה מהיר, לאור העובדה שמדובר בבניין ייחודי ועצמאי, ולאור הביקושים הגדולים במתחמי גב-ים בהרצליה. הנכס הנרכש מהווה חלק בלתי נפרד מפארק גב-ים הרצליה צפון. עם רכישתו תושלם הבעלות במתחם כולו וגב-ים תוכל לפעול לניוד הזכויות הנוספות במגרש לטובת המתחם כולו״.

הרווח הנקי של ישרס גדל בשנה ב-38% ל-562.3 מיליון שקלים