תוכן ממומן    

חבילה עסקית לחו"ל עבור קבוצות

FREEPIK

 

עבור רבים מאיתנו נסיעה לחו"ל מביאה איתה התרגשות גדולה. ברוב המקרים אנחנו עובדים חודשים ארוכים ברציפות ואז, בסופו של דבר, אנחנו יוצאים לחופשה.

 

זה נשמע לכם מוכר וגם אתם ארגנתם קבוצה של חברים לנסיעה לחו"ל? אם כך, יש דבר אחד חשוב שאתם לא יכולים לשכוח, והוא: הביטוח. אין ספק שחשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, כי בלעדיו אתם לא רוצים למצוא את עצמכם.

 

אם עשיתם חיפוש קצר אונליין, בוודאי גיליתם שיש אפשרויות שונות בתחום הזה. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם: איזו חבילה עסקית לחו"ל עבור קבוצות יכולה להתאים לנו? האמת היא, שיש אופציות שונות בתחום הזה ולכן שווה לעצור ולבדוק היטב במה אתם בוחרים.

 

למה צריך לעשות ביטוח כשנוסעים עם קבוצה לחו"ל?

 

אומנם ברור לכם שכמעט כל אדם שיוצא מישראל עושה ביטוח רפואי, אך לא ברור לכם למה זה כל כך חשוב?

 

האמת היא, שזה יכול להיות משמעותי יותר מכפי שאתם חושבים. אומנם זה נכון שאתם כנראה נוסעים לבלוי וארגנתם קבוצה של חברים, אך זה עדיין לא אומר שאתם יודעים מה יקרה לכם בעתיד.

 

בבת אחת משהו עלול לקרות בטיול שלכם בחו"ל, ואם לא יהיה לכם ביטוח, זה עלול להיות צרה. ללא חבילה עסקית לחו"ל עבור קבוצות אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים הון עתק עבור כל עזרה או טיפול רפואי.

 

לעומת זאת, אם כן תשכילו לעשות מראש ביטוח, הדברים ייראו אחרת לגמרי. כך תוכלו לדעת שאפיל ואם משהו חלילה קורה, יש חברת ביטוח שעומדת לצידכם.

 

ביטוח שאפשר לסמוך עליו?

 

כשמדברים על חבילה עסקית לחו"ל עבור קבוצות אין ספק שמדברים על אופציה משתלמת. כפי שקורה ברוב התחומים, כאשר עושים חבילה לקבוצה גדולה של אנשים, זה כדאי. עם זאת, חשוב גם לבדוק איפה בדיוק אתם עושים חבילה כזאת.

 

למשל, האם אתם יודעים לומר על כמה עומד הכיסוי הביטוחי שתוכלו לקבל? והאם יש לכם אפשרות ליהנות גם משירותיו של רופא אונליין? האם מדובר על ביטוח נסיעות שכוללת גם איתור שירותים בעזרת אפליקציה מהירה?

 

הרעיון הוא לבחור בביטוח שיהיה כמה שיותר משתלם וכמה שיותר נוח לשימוש בעת צרה. אנשים רבים שיצאו לחו"ל עם ביטוח כזה או אחר חזרו ודיווחו  על חוסר שביעות רצון. הסיבה העיקרית לכך הייתה שחברת הביטוח לא באמת נתנה להם מענה בעת הצורך.

לכן, אם יש לכם דילמה לגבי חברת ביטוח כזו או אחרת, בדקו היטב שאתם באמת יכולים לקבל מענה בעת צרה.

 

כך תגלו שזו עוד סיבה נהדרת שבגללה רק חברת פספורטקארד תתאים לכם. אתם תראו בעצמכם: יצירת קשר עם פספורטקארד זה אחד מהדברים הפשוטים שתוכלו לעשות!

 

לכן, אם אתם נוסעים לחו"ל עם קבוצה ורוצים להיות בראש שקט, חברת פספורטקארד זו אופציה טובה.

 

למה דווקא פספורטקארד?

 

מעבר לכך שעבור יצירת קשר עם פספורטקארד לא צריך בכלל להתאמץ, יש עוד כמה סיבות שבגללן זו חברת הביטוח הנבחרת. העניין הוא שכאן הכול נעשה לטובתכם, הלקוחות. אתם תראו שמעבר ליצירת הקשר, תוכלו לקבל מענה, עזרה וייעוץ מרחוק.

 

אם תזדקקו לייעוץ רפואי ותהיה בלחץ כי לא תדעו לאן עליכם לפנות, אנשי המקצוע שעובדים בחברת הביטוח הזאת יסייעו לכם.

 

זה לא משנה בני כמה אתם או מה המצב הרפואי שלכם. מה שבטוח זה שכאשר חברת ביטוח רצינית ומקצועית כל כך עומדת לצידכם, אתם יכולים להיות רגועים, וזה בדיוק מה שנחוץ לכם בטיול שלכם בחו"ל.