חדשות    

חבילות דואר גם בסופר -פארם

עד ערב פסח יכלול הפיילוט 20 סניפים

מלבד סניפי הדואר, בשנים האחרונות החלו בעלי עסקים קטנים לחלק את החבילות הנשלחות אליכם בדואר. מעתה דואר ישראל מחלקת חבילות גם בסניפי סופר-פארם. שתי החברות החלו בפיילוט בסוף 2018, ועד ערב פסח יכלול הפיילוט 20 סניפים.

החבילות מחולקות בסניפים: הר חומה ירושלים, בית שמש, אשדוד, צומת הפיל תל אביב, הגוש הגדול תל אביב, לונדון מיניסטור תל אביב, כיכר דיזנגוף תל אביב, רעננה, נתניה, אור עקיבא, נווה שאנן חיפה, קניון ערים כפר סבא, ראש העין, מודיעין, מדרחוב ירושלים ובקרוב יצטרפו גם: באר יעקב, קניון הראל, טבעון, אשקלון וחולון.

נוסף לעסקים קטנים חברת דואר ישראל מחלקת כבר כמה שנים חבילות ברשתות שיווק כמו שופרסל (24 נקודות) ובקניוני עזריאלי (10 נקודות חלוקה, כולל נקודת חלוקה חדשה בקניון איילון). כמו כן, החברה משתמשת ב-5,500 הלוקרים שילו מפעילה ב-120 נקודות מסירה בתחנות הדלק של פז.

עם צירופה של סופר-פארם יהיו לדואר ישראל 1,230 נקודות חלוקה, 650 סניפים ו-580 נקודות מסירה בחנויות פרטיות ורשתות.

זה המשך לשיתוף הפעולה של חברת הדואר עם סופר-פארם, שכבר מספר שנים ניתן לקבל דרכה דואר רשום ודרכונים. המהלך ממצב את מעמדה של סופר-פארם כנקודת חלוקת דואר, משום שהרשת כבר היום מאפשרת בסניפיה איסוף סל מוצרים שלקוחות שלה הזמינו באתר האינטרנט של החברה. איסוף חבילה שנשלחה דרך דואר ישראל בסניפי סופר-פארם יהיה ללא עלות. שיתוף פעולה נוסף לקבלת משלוחים יש לסופר-פארם עם חברת בוקסיט

 

עבור חברת דואר ישראל, מרכזי מסירת החבילות הם אמצעי מרכזי למסירת חבילות בנוסף לסניפי הדואר. ב-2018 מסרה החברה מספר שיא של 65 מיליון חבילות במשקל 14,100 טון, מתוכם כ-17 מיליון נמסרו ב-580 מרכזי מסירת חבילות מחוץ לדואר.

 בדואר ישראל צופים שבחודשיים שעד ערב פסח יגיעו לישראל כ-10.8 מיליון חבילות. מדובר בגידול של 4.8% לעומת השנה הקודמת, אז הגיעו  10.3 מיליון חבילות. הצפי הוא לגידול של 16% במשקל החבילות מ-2,160 טונות בשנה שעברה לכ-2,500 טונות השנה.

לדברי דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, "מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי כדרך להתמודד עם המספר ההולך וגדל של חבילות שנשלחות לישראל דרך דואר ישראל (שמהווה ספק המשלוחים העיקרי לחבילות שנשלחות ארצה מחו"ל).שיתוף הפעולה יאפשר לדואר ישראל לשפר את חווית השירות ללקוחות ולסופר-פארם ליהנות מטראפיק נוסף של לקוחות המגיעים לאסוף את החבילות".

איך לעקוב אחר חבילות דואר נעלמות

סופר-פארם תייבא ישירות מחול, לבדל את עצמה מ-BE