עוד בתכנון: לדלל מוצרים , התרחבות ליישובים נוסים וסגירת סניפים לא רווחיים
סופר פארם החלה לייבא מוצרי טיפוח וקוסמטיקה ישירות מחו"ל.כך היא מבדלת את עצמה מהמתחרה Be ובאמצעות מותגים שאינם משווקים ברשתות אחרות. עוד מתכוונת הרשת להפחית מוצרים אחרים שמוכרת.
דני לוזון, המשנה למנכ"ל הרשת, מסר לתקשורת כי "אנחנו לא צריכים 12 סטנדים למסקרה; מספיקים לנו שישה סטנדים. לא נפטר דיילות, אבל נדאג לפריסה גיאוגרפית נכונה בכל סניף". את הדברים אמר בגין הורדת שני מותגי איפור מהמדפים: בורז'ואה ומקס פקטור, שיובאו לארץ על ידי לילית קוסמטיקה. .
במקום המותגים הישנים הכניסה סופר פארם לחנויות הרשת מותגים בלעדיים, או כאלה שמיובאים ישירות, ובהם: טוני מולי, גון פרידה ו-PIXI. לוזון אף אמר כי בסופר פארם מתכוונים להשיק את מילוקה, מותג הבית, בחנויות בחו"ל.
רשת סופר-פארם, נמצאת בתקופה זו בבחינה של הנפקה אפשרית לבורסה בישראל
פערי המחירים בין be לסופר פארם הצטמצמו
רשת Be של שופרסל זולה מסופרפארם ב-20% – וואוו!
סופרפארם נותנת לכם הלוואות – יתרונות וחסרונות