חדשות    

חברת הביטוח פספורטקארד לא תספק ביטוח ביטול טיסות בגין בריאות

עד עתה כמעט כל חברות הביטוח ביטלו עד להודעה חדשה את ביטוח ביטול הנסיעות מכל סיבה שהיא, אבל  חברת הביטוח פספורטקארד – המתמקדת בביטוחי נסיעות,  החליטה על צד נוסף – היא מבטלת את ביטוח ביטול הנסיעה הרגיל, שמאפשר לבטל את הנסיעה בשל מצב רפואי או מוות, או מחלה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה. הסיבה כמובן התפשטות הקורונה.

עם זאת, פספורטקארד משאירה  את פוליסת קיצור הנסיעה  מסיבות בריאותיות. בפספורטקארד הסבירו את הביטול בחוסר רצון להטעות את המבוטחים שעלולים לחשוב בטעות שהפוליסה מכסה למשל ביטול נסיעה בתרחיש של הטלת סגר על המדינה.

כך למשל, יש מבוטחים שעלולים לבוא במגע עם חולי קורונה בישראל ולהידרש להיכנס לבידוד על ידי משרד הבריאות. במצב כזה, מסבירים בפספורטקארד ביטוח ביטול הנסיעה הכרוך בסיבה מספקת, לא מכסה למרות הוראת משרד הבריאות ולכן הוחלט לבטל אותו בשלב זה כדי לא להטעות את הציבור.

בפספורטקארד  הוסיפו כי רוב ספקי החופשות מאפשרים היום לבטל את הטיסה והחופשה כדי לעודד המשך רכישת כרטיסים ולמנוע קיפאון בעולם התיירות ולכן ביטוח ביטול הנסיעה מסיבה מוצדקת לא רלוונטי.

אנשים שרכשו עד כה ביטוח נסיעות לחו"ל ייהנו מאפשרות ביטול מסיבות רפואיות כמו אשפוז שלהם או של בן משפחה או מות קרוב ת פספורטקארד אבל תציע עוד ביטוח כזה לרוכשים חדשים, עד להודעה חדשה. לפי הערכות, גם כאן חברות הביטוח האחרות הצטרפולפספורטקאר מחשש שאנשים ינצלו את הביטוח הזה כדי לקבל כסף חזרה במקרה למשל שיידרשו להיכנס לבידוד.

ביטוח הנסיעות פספורט קארד הוא הביטוח היחיד כיום בשוק שנותן לכם כרטיס אשראי ייעודי כאשר אתם נוסעים לחו”ל  כדי שאם  יקרה לכם משהו במהלך הנסיעה לא תצטרכו לשלם מהכיס הפרטי שלכם ולאחר מיכן לבקש החזר מחברת הביטוח, במקום זה אתם  משלמים עבור השירותים הרפואיים שאתם נזקקים להם במהלך השהות בחו”ל באמצעות כרטיס האשראי שקיבלתם מחברת פספורטקארד

חברת PassportCard תספק ביטוח באמצעות וואטסאפ